ip adres van stalker via hushmail achterhalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hare63

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2011
Hallo allen,

Helaas is mijn externe harde schijf gestolen en word ik nu vreselijk gestalkt met info van die schijf door de dief en deze gebruikt een hushmail account.

Is daar het ip van te achterhalen? Mijn leven wordt gewoonweg verwoest door dat persoon.

Ik hoop werkelijk dat iemand mij kan helpen.

Kun je dat adres niet blocken.
Ik weet niet welk mailprogamma je gebruikt.:confused:

Laatst bewerkt:
Blokken werkt niet, al geprobeerd. Hij maakt gewoon een nieuw hushmail account aan en gaat verder. Hij stuurt ook al mail naar bekenden van me.

Vroeger kon je een mailbomb sturen, wat tegenwoordig illegaal is.
De providers hebben een beveiliging hiervoor wat maar goed is ook.
Je kon de server eenvoudigweg overbelasten door bv. 1.000.000 mails naar de afzender te sturen en de box figuurlijk te laten ontploffen.
Ik ga eens uitzoeken wat hieraan te doen is maar nu wordt dat niets meer.
Te laat:o
Kom hierop terug.
Een tip, gooi ze gewoon weg hoef je jezelf ook niet te ergeren en de afzender heeft er ook geen lol meer aan.
Vooral niet op reageren, dan is het het snelst afgelopen.

Laatst bewerkt:
Dat valt niet mee. Hij heeft mijn relatie al verwoest en stuurt nu mail naar bekenden van me

Probeer de bekenden van je te overtuigen dat de mails niet van jou afkomstig zijn en er ook van bewust te maken dat ze die gast moeten negeren:cool:

Aangifte doen bij de politie, en ckers melden dat je die harddisk kwijt bent ..

Print een paar van die mails uit (incl header) en ga inderdaad aangifte doen.
Ik neem aan dat je aangifte hebt gedaan van de diefstal, dan vangen ze 2 vliegen in een klap.

De bedreiger en dief.

In de veronderstelling dat er een dreigmail tussen zit, zullen ze het zeer serieus nemen.

je begrijpt dat justitie meer mogelijkheden heeft als wij.

Probeer je relaties te overtuigen dat de mails met die afzender mogelijk een virus kunnen bevatten, en ongelezen verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan