IP adres veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

luukzorika

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2010
Hallo,

Als eerste wil ik even zeggen dat ik niet wist waar ik deze vraag het beste kan stellen, dus had ik het maar hier gedaan, wat waarschijnlijk de verkeerde plek is.

Het zit dus zo, een paar mensen zijn op de een of andere manier aan mijn IP adres gekomen, en nu zoek ik een IP hider / changer.

Ik heb me helemaal suf gezocht maar heb echt niets kunnen vinden, dus misschien dat jullie mijn verder kunnen helpen.

En dan bedoel ik een ip changer die je ip changed bij -> uitvoeren -> cmd -> ipconfig.

Alvast bedankt,
Luuk

Stond inderdaad niet goed, dus naar een betere secite verplaatst.:)

Indien je het IP-adres van je provider wilt veranderen, zal dat niet gaan. Je zal dan mogelijk via een Poxy moeten gaan werken. Zo moeilijk is het niet om aan jou IP-adres te komen. Neem bijvoorbeeld maar de scriptjes/plaatjes zoals de volgende;
images

Ik heb bewust alleen de afbeelding genomen, maar normaal laat deze jou eigen IP-adres zien.

Beste,

Maar iemand die mij vanmorgen hielp had een programmatje die cyberghost heette, en die veranderde me ip adres in run -> cmd -> ipconfig
Maar deze persoon wou er dus geld voor

Hoe kan dit dan?

Met ipconfig verander je het ip-adres niet, dit commando laat alleen de informatie en ip-adres(sen) zien.

ipconfig / release, laat het ip-adres vrij
ipconfig / renew, vernieuwd het ip-adres.

Dat weet ik, maar ik bedoelde dat ik het ip adres wil veranderen dat er staat als je het commando ipconfig uitvoert.

Dat kon dus iemand met het programma cyberghost, en nu is mijn vraag of er nog andere manieren zijn om het ipadres te veranderen dat je te zien krijgt als je het commando ipconfig uitvoert.

Sorry kan het niet duidelijker zeggen, want heb totaal niet verstand van computers!

Als ik even gauw kijk is het een programma om een VPN op te zetten, hierdoor surf je inderdaad binnen de VPN tunnel onder een ander IP-adres. Je blijft echter het IP-adres van je rpovider houden, deze kun je niet zelf veranderen.

Oke,

Ik snap dat ik niet me echte IP adres kan veranderen, wat ik dus eigenlijk bedoelde is dat ik surf onder een ander IP-adres, maar wel me echte ip adres nog heb, maar niet ziet.

Zijn er hier nog andere mogelijkheden voor?

Je kan het ip wel verandere, als je op een router zit kan dat via de dhcp server, maar zoals crash als eerder zegt dan is het niet mogelijk hem te veranderen.

Ik zit op een router, maar ik heb geen idee hoe ik hem daarmee moet veranderen.
Ook heb ik al proxys geprobeerd en heb er veel over gelezen, maar ben er bijna niets wijzers uit geworden.

Is er geen mogelijkheid dat iemand me kan helpen met teamviewer?

Groetjes,

Ja ik, maar dat word dan pas morgen, omdat ik nu moet gaan judoen.

Oké erg bedankt, ik heb je mijn msn gestuurd via e-mail.

Als er iemand eventueel vandaag nog kan helpen met teamviewer zou dat erg fijn zijn

Op je router kun je alleen het IP adres beinvloeden dat binnen je netwerk wordt gebruikt. Niet het IP adres dat je van je provider krijgt toegewezen en dat is nu net het IP adres dat van buitenaf zichtbaar is.

Maar het ip adres wat je ziet als je het commando ipconfig uitvoert kun je toch wel veranderen met de router?

Er moet wel een manier zijn in iedergeval, want het is iemand vanmorgen gelukt.

En als je nou verbannen bent van een website - dan is jouw IP-adres geblokkeerd, dus als je he IP-adres weet te veranderen zal je weer toegang krijgen.

Of heb ik het mis?

En als je nou verbannen bent van een website - dan is jouw IP-adres geblokkeerd, dus als je he IP-adres weet te veranderen zal je weer toegang krijgen.

Of heb ik het mis?
IDD, dat klopt, maar IP changen kan ook meerdere redenen hebben (als je bijvoorbeeld servers host en je word op dat ip steeds ge DDOS'd..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan