ip adres verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vaatjee

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2002
Wij hebben sinds vandaag adsl van demon aangesloten. Je moest eerst op een demon pagina je gebruikersnaam en wachtwoord intypen en dan werd je MAC adres gekoppeld aan hun bestand en kreeg je een email adres toegewezen. Ik heb dit per ongeluk met twee verschillende computers gedaan in ons netwerk en als die computers tegelijk aanstaan onstaat er een ip probleem waardoor het internet wegvalt. Mijn vraag is hoe ik deze ip adres weer van mijn computer krijg. Alvast bedankt.

Heb je een server draaien? Of heb je een Router? Ik heb Demon en in mijn ervaring is een belletje genoeg om het probleem op te lossen. Demon helpdesk is erg goed...

Geplaatst door blatend_schaap
Heb je een server draaien? Of heb je een Router? Ik heb Demon en in mijn ervaring is een belletje genoeg om het probleem op te lossen. Demon helpdesk is erg goed...

We hebben geen server, we hebben de modem getweaked waardoor die als router zou moeten werken, maar dit werkt nog niet helemaal maar als ik nou beide computers in de switch heb krjg ik die ip fout

Zet op 1 van beide machines "automatisch een ip adres verkrijgen" is aan. (of op allebei)

Wie weet werkt dit..............

Geplaatst door harmen__666
Zet op 1 van beide machines "automatisch een ip adres verkrijgen" is aan. (of op allebei)

Wie weet werkt dit..............

dat staan ze allebei al

Geplaatst door harmen__666
zitten beide pc's direct op die modem?

nee modem zit in de uplink van de switch waar verschillende computers op aangesloten zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan