IP adres Windows Live

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonyProvenzano

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
1
beste Helpmijers,

Vanwege een bepaald voorval zou ik graag het IP adres willen hebben van een persoon die mijn nichtje lastig al geruime tijd valt via de mail.

Zij maakt gebruik van een Hotmail account en er is laatst een update geweest op de website van Windows live waardoor ik niet meer kan vinden hoe je de geavanceerde gegevens van de mail kan weergeven.

Mijn vraag aan jullie:
Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik de IP gegevens van de afzender uit de mail kan halen op de website van Windows Live (hotmail).

Met vriendelijke groet,

Bram
 
Ik heb hetzelfde 'probleem' gezien: Het is niet (meer) goed mogelijk om de berichtbron te zien van binnengekomen berichten. Daaruit is namelijk te halen vanaf welk ip-adres de mail (origineel) verstuurd is.

Een mogelijkheid is er wel, maar dan moet de Hotmail m.b.v. POP3 worden binnengehaald (kies als extra optie voor: Laat een kopie op de server staan, zodat het ook online te bekijken is) in (bijv.) Outlook Express of Outlook. Heb je Outlook dan kan je ook kiezen om de Outlook Connector te installeren, zodat alle mappen (dus niet alleen Postvak IN) zijn over te halen en te bekijken.

Succes,

Tijs.
 
Het is al bijna 3 maanden geleden, en we hebben nog geen terugmelding gehad.

Graag even melden wat je met de tips hebt gedaan en hoe het nu staat met de oplossing van je probleem.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan