Linkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 aug 2002
- Berichten
- 71
Hoi,
Ik zit met de volgende vraag:
Het is nu al twee keer gebeurd dat mijn Chello aansluiting er uit vliegt. Als dat zo is dan kan ik hem handmatig niet meer aan de praat krijgen. ( met het ipconfig /realease /renew commando) Hij geeft dan geen IP adres. Ik werk onder XP Pro dus in principe moet dat makkelijk gaan. (normaal wel) Dus......je raad het Chello maar gebeld (tel uit je winst) zo'n uurtje aan de lijn en dan werkt ie weer. Het schijnt dat mijn modem, ondanks het resetten of uitschakelen(langer dan een minuut net zoals mijn pc) het "oude" IP adres vasthoud. Dat het modem dan via de helpdesk zoals de medewerker letterlijk zegt "hij mijn modem een rotschop verkoopt" (zal wel door chello gereset worden) en dan werkt ie weer probleemloos. Hoe zit dit nu precies.
Alvast dank
Linkie
Ik zit met de volgende vraag:
Het is nu al twee keer gebeurd dat mijn Chello aansluiting er uit vliegt. Als dat zo is dan kan ik hem handmatig niet meer aan de praat krijgen. ( met het ipconfig /realease /renew commando) Hij geeft dan geen IP adres. Ik werk onder XP Pro dus in principe moet dat makkelijk gaan. (normaal wel) Dus......je raad het Chello maar gebeld (tel uit je winst) zo'n uurtje aan de lijn en dan werkt ie weer. Het schijnt dat mijn modem, ondanks het resetten of uitschakelen(langer dan een minuut net zoals mijn pc) het "oude" IP adres vasthoud. Dat het modem dan via de helpdesk zoals de medewerker letterlijk zegt "hij mijn modem een rotschop verkoopt" (zal wel door chello gereset worden) en dan werkt ie weer probleemloos. Hoe zit dit nu precies.
Alvast dank
Linkie