IP adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Hoe kan ik mijn IP adres zien ?
Is die steeds dezelfde,ik heb internet via ADSL.

En dan die nog:

Geplaatst door ericvanbelgie

Is die steeds dezelfde,ik heb internet via ADSL.

Ja bij ADSL heb je een dynamisch IP adres en dus altijd dezelfde, dit in tegensteling tot de theoretische statische ip bij kabel.

en dan hoe het moest:
Ja bij ADSL heb je een statisch IP adres en dus altijd dezelfde, dit in tegensteling tot de theoretische dynamisch ip bij kabel. :D alles flex

Laatst bewerkt:
Geplaatst door @temptation
En dan die nog:

Ja bij ADSL heb je een dynamisch IP adres en dus altijd dezelfde, dit in tegensteling tot de theoretische statische ip bij kabel.

Het is precies andersom. Een statisch IP is altijd hetzelfde en een dynamisch IP veranderd. Al is het meestal zo bij providers dat wanneer ze dynamische IP's gebruiken dat het voor bijvoorbeeld 2 week vast staat. Wanneer het IP dan in 2 week niet wordt gebruikt wordt dat IP weer vrijgegeven om voor iemand anders te gebruiken. Wanneer je dan na bijvoorbeeld 3 week de PC weer aanzet krijg je een nieuw IP toegewezen.

das errug
cry.gif
en
frusty.gif
fuckfuckfuck!

Geplaatst door @temptation
En dan die nog:

Het spijt me maar het is precies andersom, lees hier maar. Verder heeft het niks met kabel of ADSL te maken. De provider bepaald of je en statisch of vast IP krijgt. In de meeste gevallen is het ip dynamisch, maar in de praktijk krijg je vaak hetzelfde ip toegewezen.

EDIT: ****...te laat!:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan