IP adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Is het mogelijk van je IP adres weg te stoppen BV wanneer je in een site je inschrijft komt ook je IP adres tevoorschijn enz..

Waar wil je je inschrijven dan waar je IP nummer tevoorschijn komt? En hoezo "wegstoppen"? Denk niet dat het mogelijk is.

Denk niet dat het kan, en het heeft geen zin want dat ip adres achterhalen ze toch. Als je zoals ik via adsl surft krijg je iedere keer dat je inbelt een ander ip adres zelfs meerdere keren per dag . Surf je via de kabel ( telenet ) dan krijg je in theorie iedere maand een nieuw ip adres, maar ze durven daar nogal los in zijn en het kan ook om de twee maanden zijn.
Groetjes

Geplaatst door ericvanbelgie
Is het mogelijk van je IP adres weg te stoppen BV wanneer je in een site je inschrijft komt ook je IP adres tevoorschijn enz..
Wegstoppen niet, je kan wel achter een ander ip "kruipen" dmv een anonieme proxy

Als iemand je IP adres weet, hoef jeje nog niet druk te maken, (kan die persoon zien dat je kabel, adsl of tel. hebt? nee toch?)
wanneer ze je MAC adres weten te achterhalen zal ik mij idd wel druk beginnen te gaan maken.(maar die kun je niet zomaar zien zover ik weet)

Wil je toch, om welke reden ook je ip verbegen, dan is achter een Proxy volgensmij idd het meest praktisch. Al vraag ik me af of jeje dan nogwel kunt reggen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door @temptation
Als iemand je IP adres weet, hoef jeje nog niet druk te maken, (kan die persoon zien dat je kabel, adsl of tel. hebt? nee toch?)

Ja, dat kan wel. Door het ip-adres in te voeren bij een Whois database heb je best kans dit te achterhalen (voorbeeld )

Een proxy is op zich een goede optie alleen blijft je eigen ip-adres altijd wel te achterhalen via de IP-headers die via "sniffers" te lezen zijn.

Geplaatst door saldos

En de derde manier is online via een andere site surfen. Zie hier:

http://www.the-cloak.com/login.html [/B]

Dan krijg ik dit te zien:

Your IP address is temporarily blocked because you or someone else from your IP or someone else using the same proxy as you have recently used this service.

It is necessary to block IPs to maximize the number of people who can use our limited bandwidth resources.

You will be able to use this service again in 5 hours 55 minutes 42 seconds

Do you need a bigger quota?

Consider our premium fee based service

Offering:

No more usage limits.

Faster access - free service has a bandwidth throttle, but pay service works at full network speed.

Prepaid usage, like a phone card. No subscription, no automatic renewals. Buy just the traffic you need.

Small $5 minimum purchase.
No usage penalties for adult traffic, unlike free service.

For more detailed terms, and purchasing information, go to our premium service info page

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan