Ip-adres

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee maar je kunt wel je provider proberen op te bellen om je ip adress te verranderen waarschijnlijk mag het niet meer(niet meer mogelijk) iemand die verhuist met dezelfde provider krijgt hetzelfde ip adress mee verhuist ip adress is een soort bewijs dat jij het bent iedereen heefd een ander ip adress.

waarom zou je je ip adress eigenlijk willen wijzigen?:shocked:

In je eigen netwerk kun je zelf bepalen welke ip-adressen jij gebruikt.
Als je het ip-adres van je provider wil veranderen........nee dat gaat niet lukken.

je mag maar zoveel dingen per dag per ip adres downloaden zoiets?

en StoneyCity met een locaal ip adres te wijzigen ben je niets, op het internet word je gezien met het ip adres dat de router van de provider krijgt.

Er zijn ook nogal veel providers met dynamic ip dat betekent dat je om soms van ip adres verwisseld je kan dit forseren door je modem te resetten hangt echt af van de provider.

lamp waar kan ik zien met welke modem ik het ip adress wel kan wijzigen (forceren)? en hoe doe ik dat?

Wel er is een site waar je inderdaad maar zoveel MB kan downloaden per keer. Deze site weet dit aan de hand van je ip en mijn bedoeling was om ip te verbergen zodat die site mijn ip niet meer kon zien of controleren :D

Ahem *** spoofer,proxy ***

Weet niet of dat hier gezegd mag worden maar typ dat eens bij google in :)

Het is iniedergeval mogelijk om internet te laten denken dat je een ander ip hebt... Dat is volgens mij wat jij wilt, dit kan door proxyserver ip-spoofers, goed zoeken en je komt er wel.

Ik kan je er niet verder mee helpen hier, want ik weet niet of dit wel mag.

via zo'n proxyserver ga je eigenlijk via een omweg naar internet.
Maar denk er maar eens aan een ip adres heeft een site nodig om zijn pagina's naar jouw te kunnen sturen. Als jij tegen de website zegt ik wil die pagina zien dan moet hij toch weten naar waar hij die moet sturen :p

Maar de meeste site's zijn wel slimmer en daar lukt het ook niet met een proxyserver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan