IP Ban ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

catsclaw

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
help ik heb een IP ban gehad van Marktplaats, iedereen zal nu vragen waarom,??? het antwoord is simpel ik plaats waarschuwings advertenties om mensen te weerhouden met oplichters in zee te gaan, gevolg ik krijg een ban en de adv. blijft staan.:(maar ik kan deze adv. niet meer plaatsen

Laatst bewerkt:
Dan zul je toch bij Marktplaats zelf moeten zijn. Wij kunnen de IP ban niet opheffen voor je.

Dan zul je toch bij Marktplaats zelf moeten zijn. Wij kunnen de IP ban niet opheffen voor je.

heb ik al geprobeerd maar na het eerste antwoord krijg ik geen antwoord meer, het probleem schijnt softwarematig op te lossen iets met Java

Sinds wanneer doet Marktplaats aan ip bans? Een tijdje terug toen je heel veel van die scams van producten van/naar Nigeria had bleef Marktplaats stijf volhouden niet aan ip bans te doen. Wat zij deden lijkt me heel wat erger dan wat jij gedaan zou hebben... Beetje raar dat ze nu ineens ip bans geven.

Je kan ook even ergens anders proberen in te loggen en je advertentie weg te halen, of gewoon lekker laten staan en niet op de mails reageren.

Sinds wanneer doet Marktplaats aan ip bans? Een tijdje terug toen je heel veel van die scams van producten van/naar Nigeria had bleef Marktplaats stijf volhouden niet aan ip bans te doen. Wat zij deden lijkt me heel wat erger dan wat jij gedaan zou hebben... Beetje raar dat ze nu ineens ip bans geven.

In het programma Kassa gaf men toe dat men het probleem niet in de hand had terwijl commentaar van Speurders was dat men oplichters wel een ban gaven

En dit is de persoon die ik het leven zuur maakt, www.dailymotion.com/video/xrcz9_dennis-hatzmann_business

Laatst bewerkt:
Ik weet toevallig dat je de websites nog wel via een proxy kan bezoeken.
Zoek maar eens op google :o.

Ja dat klopt, een nieuw e-mail adres aanmaken heeft geen zin.:( wat nu.

Laatst bewerkt:

Ik snap niet precies uit je eerste post of je nu een advertentie wil verwijderen of plaatsen.
In het eerste geval zou ik de raad van The7thStranger opvolgen: niet meer naar omkijken.
In het tweede geval zou je via een andere pc (ander IP) een nieuwe account kunnen aanmaken, of via een site die je IP verbergt. Ik denk niet dat ik zo'n website hier mag geven.

Als het maar 1 of 2 advertenties zijn kan je het beter gewoon zo laten. De advertenties op Marktplaats zakken enorm snel weg, binnen een week ben je al ver van de 1e pagina. Boven dien zal Marktplaats de advertenties van verbannen accounts zelf wel verwijderen. Ik denk niet echt dat je er iets aan hoeft te doen.

Ik snap niet precies uit je eerste post of je nu een advertentie wil verwijderen of plaatsen.
In het eerste geval zou ik de raad van The7thStranger opvolgen: niet meer naar omkijken.
In het tweede geval zou je via een andere pc (ander IP) een nieuwe account kunnen aanmaken, of via een site die je IP verbergt. Ik denk niet dat ik zo'n website hier mag geven.
ik plaats waarschuwings advertenties om mensen te weerhouden met oplichters in zee te gaan,wat gebeurd er dan, mijn adv, wordt door MP weggehaald en die van een oplichter mag blijven staan, waarom,?? ik weet het niet maar ik plaats vervolgens een nieuwe, enz. enz. dus weg zakken nee dat gebeurd niet en met Proxify kan men alleen kijken

ik plaats waarschuwings advertenties om mensen te weerhouden met oplichters in zee te gaan,wat gebeurd er dan, mijn adv, wordt door MP weggehaald en die van een oplichter mag blijven staan, waarom,??

Omdat jij je net zo min als hij je aan de regels van het plaatsen van marktplaats houd, met als verschill dat marktplaats wel bewijs heeft voor jou overtreding maar niet voor de zijne. Marktplaats wil namelijk een aangifte bij de politie hebben. Dus als jij het daarna nogmaals herhaalt ben jij 2x fout en de oplichter nog maar 1 keer, et voila jij word gebanned.

En aangezien jij zeker van je zaak bent om ze te beschuldigen (je zult dus zelf opgelicht zijn) had je naar de politie kunnen gaan voor een aangifte (kan alsnog). Als je die dan naar MP mailt met het verzoek om jou weer vrij te geven en als bewijs dat je niet iemand bent die zomaar iemand probeerd zwart te maken op MP heb je die aangifte mee gemailt vermoed ik dat ze je wel weer vrij geven

Laatst bewerkt:
En aangezien jij zeker van je zaak bent om ze te beschuldigen (je zult dus zelf opgelicht zijn) had je naar de politie kunnen gaan voor een aangifte (kan alsnog). Als je die dan naar MP mailt met het verzoek om jou weer vrij te geven en als bewijs dat je niet iemand bent die zomaar iemand probeerd zwart te maken op MP heb je die aangifte mee gemailt vermoed ik dat ze je wel weer vrij geven[/QUOTE]
aha, zo had ik het nog niet bekeken ik ga het morgen proberen, wordt vervolgd.:thumb:

En aangezien jij zeker van je zaak bent om ze te beschuldigen (je zult dus zelf opgelicht zijn) had je naar de politie kunnen gaan voor een aangifte (kan alsnog). Als je die dan naar MP mailt met het verzoek om jou weer vrij te geven en als bewijs dat je niet iemand bent die zomaar iemand probeerd zwart te maken op MP heb je die aangifte mee gemailt vermoed ik dat ze je wel weer vrij geven

Het probleem is intussen opgelost en dit is het resultaat van mijn eerste waarschuwings advertentie.................................HEEL HEEL HEEL ERG BEDANKT WANT WILDE VANDAAG HET GELD OVERMAKEN NAAR HEM OMDAT WE DE WII NIET KONDEN AFHALEN BIJ HEM!! DUS IK KAN JE NIET GENOEG BEDANKEN..!! GOED DAT ER MENSEN ALS JULLIE ZIJN DIE ANDEREN WAARSCHUWEN!! GROETEN CHANTAL

allemaal bedankt.! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan