IP camera via internet benaderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, helaas...
Krijg wederom als melding dat de webpagina niet beschikbaar is...

Nog andere opties of kan ik het maar beter opgeven?

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zit in je router ook nog een firewall. Kijk daar eens naar.

Je kunt ook nog proberen om achter dat ip-adres :99 te zetten. Dus iets als: xxx.xxx.xxx.xxx:99 (Wat je in je browser invoert bedoel ik)

Laatst bewerkt:
Bij de firewall van mijn router heb ik een ip-adres ingevoerd bij Post Forwarding...
En ook met :99 erachter geen succes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Maak eens een screenshot van je firewal en je nat-tabel van je router. (Dus daar waar 192.168.0.99 hebt ingetypt)

In de bijlagen een screenshot van mijn router en van het softwarescherm van de camera...

sitecom.jpgipcam.jpg

Het ip-adres van je camera is 192.168.0.99 en in je router staat 192.168.0.100. In je sitecom moet je hem aanpassen naar 192.168.0.99.
Verder moet je als je via internet op je camera wilt inloggen, in je browser xxx.xxx.xxx.xxx:8080 intikken.
Waarbij x staat voor het ip-adres wat je via die site weet.

Heb precies gedaan wat je voorstelde, maar helaas nog steeds zonder succes.
Heb in de router hetzelfde ip adres ingevoerd als in de software van de camera stond en vervolgens het ip-adres via whatsmyipadress.com ingevoerd in een browser.

Laatst bewerkt:
Dit moet je intypen, ik heb even niet goed gekeken. In je browser dus. 82.xx.xxx.xxx:99
Als ik dat intyp kom ik bij een camera uit. Ik kan dan niet verder omdat ik het wachtwoord en de gebruikersnaam niet weet.

Je router staat dus goed ingesteld. Haal zelf in je vorige bericht weer even je ip weg.

Het werkt!!!!
Super bedankt petje11 voor al je hulp.
Had niet meer verwacht dat ik het ooit nog voor elkaar zou krijgen.
:thumb:

Mooi zo, geen dank hoor. Veel plezier met je cam.:thumb::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan