IP Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

zulfikar

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2008
Berichten
32
Beste "Help-Mij"ers,

Ik heb een IP camera bij ons in de winkel waar ik thuis ook naar wil kijken, maar helaas gaat dat niet. het IP is 77.61.230.105 kan iemand er wel naar en wel dingen als Login zien? Ik weet niet waarom het niet lukt.

Ik heb geprobeerd om
- Het bij veilige website te zetten
- Alle Active-X dingen in te schakelen
- er op firefox en chrome naar toe te gaan
maar toch lukt het niet.

Graag hulp als jullie er iets van weten, of als jullie dit ook ooit zelf mee hebben gemaakt.
 
Ik kom op een site met Multi Channel Disk Recording System
 
Jah, dat krijg ik ook, als je lang wacht word er gevraagd om te installeren enz. dat doe ik ook, maar daarna staat er onbekende uitgeverij, ook als ik de certificaat download blijft het zo en kan ik toch niet inloggen en beeld zien.
 
Deze software word geblokkeerd omdat de uitgever ervan niet kan worden bevestigd.

Naam: webrec.cab
Uitgever: Onbekende uitgever

----------------------------------------------------------------
Om uw computer beter te beveiligen, zal windows alle software blokeren waarvan de uitgeverij niet kan worden bevestigd.
 
Kan niet er staat alleen OK

Kijk hier:
95a16a76e0d216c076ea967791f9849c.jpg
 
Waar en op welk besturingssysteem wil je de software installeren?
 
Ik gebruik nu Windows Vista met Internet Explorer 8.

Firefox en Google Chrome heb ik al geprobeerd
 
Als ik toch doorga en het certificaat wil installeren, krijg ik dezelfde pagina, maar dan met een wit vierkantje met rood kruis in de linkerbovenhoek. Certificaat installeren wil dus niet echt lukken. Ook via regsvr32 /u webrec.ocx lukt het niet (kan opgegeven module niet vinden)
 
Laatst bewerkt:
Dan zou je eigenlijk de beveiliging van de browser helemaal uit moeten zetten om te kijken of het certificaat dan wel te installeren is...
 
Al gedaan of bedoel jij het anders?

Hoe moet dat dan precies?

Nog bedankt voor de moeite he...
 
Kijk eens hier, is wel voor IE6, maar zal niet heel verschillen met IE7.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan