Ip Changer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet Plezier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2005
Een vriend van mij is gebanned op een spelsite. Hij zou hebben gecheat (codes in spellen gebruiken etc.), maar dat is door 1 of andere gek gefaket, maar nu issie dus wel gebanned op die site.

Hij wil dus zijn ip veranderen. Hij gebruikt een router (E-tech) maar heeft geen flauw idee hoe hij bijvoorbeeld het ipadres: 133.713.371.337:1337 kan nemen...

ik bedoel niet het ethernet adres (192.168.1.1) maar het internet adres... kweet het verschil niet zo, maar ik bedoel in ieder geval niet het 'LAN-IPADRES'...

Wie kan mij helpen, ik zou het nl. zelf ook handig vinden om te weten...

Hoi,

1. Het is niet mogelijk om je ip adress als router adress te gaan gebruiken.. daar bedoel ik mee dat je de netwerk adress wijzigt in een zelf gemaakte internet adress..

2. Het kan misschien opgelost worden door in de router de dhcp release te doen.. zodat je misschien een andere ip adress voor internet krijgt.. Hangt wel ervan af of je geen vast ip adress hebt gekregen van je provider... Maar weet niet zeker of dit wel werkt.

Groetjes, Dj Viper

Ik heb op mijn computer een programmaatje staan waarmee ik een ander IP kan krijgen.
Het werkt sowieso in browsers.. Maar ik zou niet weten of het ook met spellen werkt. Ik denk dat dezen waarschijnlijk er wel zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan