IP déblokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cherokini

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Ik heb mezelf in een forum per ongeluk geblokkeerd maar mijn mede mediator weet niet hoe ze moet déblokkeren. Heeft iemand een idee hoe dat moet??????? Ik hoop van wel.

Groetjes Cherokini:o

Welkom bij Helpmij.

Ik heb je bericht even uit de vraag van iemand anders gehaald, zo houden we het overzichtelijk.

Wat betreft jouw probleem, kan je zelf niet even naar de buren lopen daar inloggen en de IP blokkade ongedaan maken?

Welkom bij Helpmij.

Ik heb je bericht even uit de vraag van iemand anders gehaald, zo houden we het overzichtelijk.

Wat betreft jouw probleem, kan je zelf niet even naar de buren lopen daar inloggen en de IP blokkade ongedaan maken?

Kan dat ook bij een gesloten forum dan????

Ik kan vanaf iedere willekeurige PC inloggen als admin op dit forum. Als ook je gebruikersnaam geblokkeerd is kan je vanaf een andere (IP) pc proberen in te loggen als je mede mediator en het zo ongedaan maken.

Ik kan vanaf iedere willekeurige PC inloggen als admin op dit forum. Als ook je gebruikersnaam geblokkeerd is kan je vanaf een andere (IP) pc proberen in te loggen als je mede mediator en het zo ongedaan maken.

Ik zal het van het weekend ff proberen. Ieder geval bedankt voor je uitleg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan