ip en emailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
is het mogelijk aan de hand van een ip nummer het e-mail te achterhalen,hij gebruikt nu een hotmail acound maar geeft ook de kabel .en dat zou ik graag willen doorgeven aan de politie daar staat zijn echte naam op

heb al klacht neergelegd bij de politie maar waneer die in aktie schiet moet er veel gebeuren.
is er geen dienst die het wel kan ,het e-mail kunnen ze ook naar de politie sturen als ze mij niet geven

Met het ip-adres kun je de provider wel achterhalen en die een mailtje (abuse) sturen. Abuse@providernaam.nl

Ip-adres hier invullen en je weet de provider.

wat je zei van abuse is een lachertje .
wat ze gewoon doen naar de verzender een mailtje sturen
bij mij is al een stapje verder ,al 7 aanklachten bij politie
blokkeren helpt niet hij neemt iedere keer een ander e-mailadres bij hotmail
wat dat betreft ip en provider achterhalen is al een goed begin

bedankt al voor de inspanning

Geplaatst door ibiza
Niet als je de provider mailt die bij dat IP hoort, indien het echt serieus wordt, kan de provider stappen ondernemen (o.a. beeindiging contract)

ja misschien maar ik zit bij concurentie waarom zouden ze dan een eigen klant blokkeren

met visual tracking kan ik provider achterhalen
kan je ook ergens de stad achterhalen vanwaar hij mailt

heb bij mij eigen geprobeerd heb adsl skynet en de hoofdzetel moet in brussel liggen.
alhoewel ik van gent ben dus daar ben ik ook niet veel mee

toch wel een rap antwoord

Geplaatst door ibiza
ja misschien maar ik zit bij concurentie waarom zouden ze dan een eigen klant blokkeren
Enig idee wat het woord "Abuse" betekent? Als je klant ergens bent is het echt niet zo dat je maar alles kan maken. Bij misbruik volgen er gewoon sancties.

@xp_pc: Visualroute geeft de route naar een server weer, waar zo'n IP bijhoort, niet naar een thuisadres van iemand.

Geplaatst door ibiza
ook bij een hot-mail adres
Je kan toch op basis van het IP de provider opzoeken? En daarna maakt het voor de abuse afdeling niet uit of de misbruiker (van hun services) via hotmail rare dingen uitspookt of via weet ik veel wat.

Om wat voor klachten hebben we het hier eigenlijk?

een hevige burenruzie ,volgens politie is dat pure stalking ,en dat hij een vijs los heeft woorden van politie

ps heeft telenet nu vast ip ,ikzelf heb adsl en ip veranderd wel

Geplaatst door ibiza

Nou ik weet niet over welke abuse jij het het, maar ik heb zelf bij abuse gewerkt van een bekende internet provder, en abuse was behoorlijk streng.

Eerst krijg je een waarschuwing.
Als dat niet helpet dan wordt je afgesloten voor 3 dagen.
Als dat niet helpt, dan wordt je voorgoed afgesloten.

We hebben het dan over dingen zoals:

scannen van iemand anders zijn computer

Hacken

emmail bom sturen

illegale software of MP3 hebben op de homepagina.

Spammen

teveel downloaden

een virus sturen

etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan