IP Spoofen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

GangsterD

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2008
Berichten
17
Hallo
Ik probeer mijn IP te spoofen met SMAC
Na mijn netwerkadapter opnieuw gestart te hebben krijg ik wel:
fysiek adres
IP-adres
Subnetmasker

maar geen:

Standaardgateway
DHCP-server
lease verkregen
lease verloopt
DNS-server

Ik krijg dus wel een nieuw ip-adres maar kan uiteindelijk toch niet op het internet
Wie weet wat ik nu moet doen?
 
Voor zover mij bekend is SMAC een tool om je MAC adres mee te spoofen en niet je IP adres.

Beide zaken worden overigens wel vaak gebruikt bij illegale zaken (ik kan zo 123 geen legale reden vinden om je MAC of je IP te spoofen)

En als je het mac van je wifi kaart (aanname) dan kom je je wifi router niet meer op wegens de macfiltering die erop zit (wederom een aanname)
 
Voor zover mij bekend is SMAC een tool om je MAC adres mee te spoofen en niet je IP adres.

Beide zaken worden overigens wel vaak gebruikt bij illegale zaken (ik kan zo 123 geen legale reden vinden om je MAC of je IP te spoofen)

En als je het mac van je wifi kaart (aanname) dan kom je je wifi router niet meer op wegens de macfiltering die erop zit (wederom een aanname)

Ik bedoelde inderdaad dat ik me mac wilde spoofen.
Ik ben laatste geblokt van *knip* maar ik weet niet waarom:shocked: ik deed alles volgens de regels.

Ik heb direct lan internetverbinding via kabel en gebruik geen router

[modedit]
Uit de regels:
"Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt."
Je mag in het vervolg dus de link achterwege laten.

[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is dus geen legale reden :)

was jij een Leecher? die hebben ze allemaal dichtgegooit per 13 augustus 2008
 
is dus geen legale reden :)

was jij een Leecher? die hebben ze allemaal dichtgegooit per 13 augustus 2008

Leecher?!? mijn ratio was rond de 2.0:confused: Ik vind dit wel raar dan. Ik was die periode op vakantie dus pas een aantal weken erna kwam ik erachter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan