IP veranderen uitdaging.

Status
Niet open voor verdere reacties.

applefaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Hallo,

Ik wil mijn ip adress veranderen, eigenlijk zonder software, iemand via msn zij dat het me niet zo lukken, maar ik ben zeker de uitdaging aangegaan. :)

Ik heb hem eerder veranderd met mijn oude router, 24 uur uitgezet en had een nieuw IP
alle was dan ook uit. :P

Maargoed, de jaren gaan voorbij, hem dus inmiddels weer een andere router, en de provider die ik nu heb is ook al wat verandert dacht ik.

van Wanadoo naar Orange en toen werd het Online
Dus daar zal ook wel veel veranderd zijn.

maargoed, is het dus mogelijk om het via mijn router te doen of een andere manier.
Provider bellen is natuurlijk een optie, maar ik zou het zonder Provider proberen ;)

Info:

Router: ASUS WL-500g Premium
Provider: Online

Verder nog info nodig zeg het maar

Goedenavond,

Volgens mij gaat dat inderdaad niet meer lukken hebben de providers een stokje voor gestoken.

Hallo Modag,

We wachten af :D:thumb::p
Mischien dat iemand anders nog wat heeft. :P

Hoi,

Als je toch wacht kan je net zo goed alvast de router los halen:D:D:D nee paar weken is dit ook al langs gekomen en kwamen we ook al tot deze conclusie maar wie weet:thumb:

Ik ga binnen kort op vakantie denk ik, 5 dagen ofzo, dan zal ik de boel wel even loskoppelen :P:D

Misschien eerst eens kijken wat de lease-tijd is van je ip-adres. Na dat moment wordt ie vrijwel zeker vrijgegeven.

Ik geloof niet dat de providers helemaal nooit meer een ip-adres vrij zullen geven, want ze zijn nog steeds niet onbeperkt beschikbaar.

En anders eens een release doen, en even later een renew. Of koppel even een andere pc aan je modem, reboot je modem en daarna je router weer aansluiten en modem weer resetten.

Laatst bewerkt:
Hee,

Ik zal je tips en uitleg zometeen meteen uitvoeren je hoord morgen van me,
zal morgen wel niet meteen gelukt zijn, maargoed, :)
Wel heel erg bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan