IP veraneren Casema?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nino1110

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
5
Ik wil graag me IP veranderen ivm prive problemen.
Nu las ik dat als je je router aan en uit zet je een nieuw IP hebt.
Werkt dit ook met Casema?

En zijn er anders anderen mogelijkheden?
En zijn er nadelen aan verbonden?

Alvast bedankt!
 
Je moet niet je router uit- en aanzetten, maar je modem!
 
Dat zat er een beetje in, voor zover ik weet verandert Casema zo goed als nooit de IP adressen
 
Je mac adres veranderen kan helpen. Je ip adres wordt toegekend op basis van je mac adres meestal. Helaas heb je dan wel de kans dat je provider je niet toelaat op het netwerk omdat het mac adres niet gekoppeld is aan een (betaald) abonnement. Dus je loopt het risico of opnieuw in te moeten loggen, dagen te wachten tot je ip lease verlopen is of helemaal geen internettoegang meer te hebben. Voor je je mac verandert kan je zowiezo het beste je ip adres releasen (ipconfig /release). Hoe je mac adres verandert kan je wel ergens op het net vinden, zoek eens op 'mac spoofing' .
Overigens, als je je ip adres wilt verbergen op, laten we zeggen een forum, kan je gebruik maken van een proxy server of een service als http://www.anonymouse.org
 
Oke.. Ik denk dat ik dan via een proxy het beste die site kan benaderen.

Alleen die site kan je niet openen in een "webbrowser" proxy.
Want je logt in via frames ofzo..

Betekend dit dat je helemaal geen proxy kan gebruiken of moet ik wat anderen doen?

Of begrijp ik het woord Proxy nu niet? xD
 
Een proxy is een computer die voor jou webpagina's binnenhaalt. Dat zit in explorer ergens onder 'verbindingen' bij instellingen
Werkt het via dat anonymouse dan niet?
 
Anonymous werkt ook niet.

Weet iemand anders een goede en vooral snelle proxy met ip en poort in Nederland of Belgie?
 
Je kan zoveel rommelen als je wil maar je IP is ALTIJD !!! te achterhalen. Met of zonder"Anonymous ". Zolang je data binnen haalt van inter zal "het internet" altijd moeten weten waar jou pc staat.....op het moment dat je je internet stekker eruit trekt ben je anoniem..............( klinkt dom maar het is echt zo...je bent anders ALTIJD te traceren.:cool:
 
Je kan zoveel rommelen als je wil maar je IP is ALTIJD !!! te achterhalen. Met of zonder"Anonymous ". Zolang je data binnen haalt van inter zal "het internet" altijd moeten weten waar jou pc staat.....op het moment dat je je internet stekker eruit trekt ben je anoniem..............( klinkt dom maar het is echt zo...je bent anders ALTIJD te traceren.:cool:


Klopt helemaal en als het goed is wordt je ip adres al door de provider om de zoveel tijd vernieuwd.
 
Je kan zoveel rommelen als je wil maar je IP is ALTIJD !!! te achterhalen. Met of zonder"Anonymous ". Zolang je data binnen haalt van inter zal "het internet" altijd moeten weten waar jou pc staat.....op het moment dat je je internet stekker eruit trekt ben je anoniem..............( klinkt dom maar het is echt zo...je bent anders ALTIJD te traceren.:cool:

Als je bedoelt dat politie en justitie met allerhande gerechtelijke bevelen je altijd kunnen vinden heb je gelijk, maar als je via een proxyserver werkt met javascript uit, mag je mij uitleggen hoe een beheerder van een site jouw ip kan vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan