IP verbergen/veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yavanna

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Hallo allemaal,

Ik zou graag een programma hebben waarmee ik mijn ip-adres kan veranderen of verbergen,

ik heb al zoveel dingen geprobeerd om toch maar mijn ip te veranderen, maar tot nu toe nog niks gevonden, ik heb bv. easy-hide ip gedownd, alsook hide ip platnium maar geen enkel progje werkt... Ook Steganos Internet Privacy, dat ziet er een heel mooi progje uit,
maar telkens als ik dan naar zo een site ga om mijn ip-adres te zien, dan heb ik nog steeds mijn echte adres...

Kan iemand me aub helpen???

Ook andere manieren zijn welkom zoals SSH-tunnels en proxy-servers...

Mvg

Laatst bewerkt:
Een proxy zou kunnen, maar dat ligt eraan wat je wilt. Ik heb het idee dat je je IP wilt verbergen om te zorgen dat een website niet kan zien dat jij er bent geweest, een andere mogelijkheid is om je IP te veranderen om te zorgen dat je bijvoorbeeld niet meer gebanned bent op een site/forum...

Een proxy werkt alleen als je niet al te ingewikkelde dingen wilt gaan doen op die pagina, kijk bijvoordbeeld naar mijn eigen topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=399485

het lukt me niet...

met proxy'servers gaat het maar dat is niet het resultaat dat ik wil, ik wil echt een progje op men pc dat wanneer ik klik op (ip change) mijn ip verandert...

het enige wat ik ken dat misschien in de beurt komt is netchanger http://www.filetransit.com/view.php?id=33433
laptopgebruikers gebruiken dit nog wel eens.

Je wilt toch je ip-adres verbergen voor op het internet? als een anonymous proxy het niet doet dan betwijfel ik of het voor ons ' normale' mensen wel mogelijk is.
(denk dat je dan snel in dat sfeertje komt van programma's van hackers die doen alsof ... macadres wijziging, routering via exotische paden...*DichteMist slaat even los*

ben het niet met je eens appie.
wat ik begrijp van hide-my-ip is, (behalve dat het je geld kost) het gewoon een anonymous proxy is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan