IP vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Higuain

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Sorry dat ik deze vraag hier stel, maar ik zie echt nergens anders een topic waar ik deze vraag kan stellen.

Iedere keer als ik naar cyberjuegos.com (cyberspelletjes) dan zie ik wel eens advertenties, en soms ook een advertentie van: meet girls from your area....

En de plaatsen waar die vrouwen dan vandaan komen is direct naast de plaats waar ik woon!

Ik ben hier ten eerste helemaal niet van gediend...en ten tweede...wil ik graag weten hoe zulke advertenties op mijn scherm komen...hoe ze dat dus weten waar ik ongeveer woon...en wat kan ik er tegendoen??? IK heb AVG en SPybot, maar dat is dus niet genoeg blijkt....

alvast bedankt!

moet je iets van een adblocker installeren. Dat kunnen ze gewoon zien aan je IP inderdaad.

Zoek maar is met www.google.nl of www.download.com op adblocker, en eventueel de browser die je gebruikt (Internet Explorer, Firefox etc.)

Laatst bewerkt:
Het is in ieder geval geen webserver. Ik neem aan dat die spelletjes niet op je eigen server draaien.....
Verplaatst naar Spelletjes, algemene vragen.
Als de dienstdoende mod daar het niet juist vind, verplaatst ie maar weer.;)

dit heeft meer met internet te maken dan met spelletjes, dit gaat over een advertentie op een website. Niet over de spelletjes op de website.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan