Ip

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Wanneer ik mijn computer XP formateer en opnieuw instal zal dan mijn IP nummer van de PC anders zijn of blijft die altijd dezelfde ????

Je IP wordt toegewezen door je provider en heeft niets te maken met je XP en formateren.
Tenzij je in een netwerk zit, dan kun je zelf wel intern je IP bepalen.

ok

Hoe komt het dan wanneer ik BV een program in trial versie gebruik voor 90 dagen en stopt dat ik die wanneer mijn PC geform is weeral 90 dagen kan gebruiken.....

Dat heeft niets met je IP te maken.
Deze informatie wordt gewoon in een file op te eigen PC opgeslagen en wanneer je formateerd is dit file gewoon verdwenen.

Re: ok

Geplaatst door ericvanbelgie
Hoe komt het dan wanneer ik BV een program in trial versie gebruik voor 90 dagen en stopt dat ik die wanneer mijn PC geform is weeral 90 dagen kan gebruiken.....

Dat heeft met je register te maken.

Vaak worden deze gegevens in je register opgeslagen. Als je je PC format. zijn deze gegevens weg.

Makkelijker is trouwens om als je zoiets hebt je programma uninstallen, en dan met regcleaner je register op te schonen. Vaak kun je er dan weer 30 dagen tegenaan ;)

grtz Guido

Uche uche...

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door GTD
uche uche..

FOEI !!!

red_card.jpg

Geplaatst door globe
FOEI !!!

nee wat jij doet is eerlijk naam genoot :D
het werkt trouwens niet altijd
netzo als de tijd terug draaien etc

eerlijke mensen kopen het gewoon netjes en oneerlijke mensen weten wel zelf de weg te vinden

Geplaatst door GTD

nee wat jij doet is eerlijk naam genoot :D
het werkt trouwens niet altijd
netzo als de tijd terug draaien etc

eerlijke mensen kopen het gewoon netjes en oneerlijke mensen weten wel zelf de weg te vinden

En als ik de weg niet weet, dan vraag ik het gewoon...

mooie naam trouwens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan