Ipad 2 connecten mbv WPS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Ik heb een draadloos netwerk (UBEE router) waarop ik mijn pc en laptop middels WPS gekoppeld heb.
Nu heb ik ook een IPad 2 aangeschaft welke ik tevens aan mijn draadloos netwerk zou willen koppelen.
Is dit mogelijk deze ook via WPS te koppelen, en zo ja.. hoe dien ik dan te werk te gaan?
Ik heb tevens geprobeert om te koppelen middels het wachtwoord wat op de Ziggo sticker onderop het modem geplakt is
maar dit werkt niet.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Mvrgr. Mark

Bedankt voor je snelle reactie vanschagen.
Ik heb de site bezocht die jij adviseerde maar deze heeft mij niet het antwoord op mijn probleem gebracht.
Aangezien alle andere apparatuur welke op de router aangesloten is via WPS gekoppeld is kan ik mijn IPad
niet meer met een aanmeldcode koppelen.
Ik zou dus graag ook mijn IPad via WPS koppelen.
Zowel de Pc als de laptop heb ik gekoppeld door eerst op de WPS knop op de Ziggo router gedrukt waarna ik op zowel
de pc als de laptop op een WPS icoon moest klikken. Daarna verliep de koppeling automatisch en hoefde ik dus geen
aanmeldcode in te voeren. Zo zou ik ook graag mijn IPad aanmelden. Is dit mogelijk? En zo ja hoe dien ik te werk te gaan?

WPS wordt door de iPad niet ondersteund. je kan dus best in je UBEE inloggen, WPS uitschakelen en je draadloos manueel configureren met WPA2 met AES als draadloze encryptie en een sterk paswoord.

Bedankt voor je reactie contrazoom.
Oké dan rest mij niets anders dan de router op manueel in te stellen.

Nogmaals bedankt !!

Ik heb de router weer manueel ingesteld en de Ipad en mijn pc en laptop nu handmatig mbv code aangemeld en nu werkt alles naar behoren.

Iedereen nogmaals bedankt voor jullie tips en adviezen !

Mvrgr. Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan