ipad 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
hoi, steeds als ik men ipad 2 inplug in men pc krijg ik een fout dat zegt, itunes heeft een ipad aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze ipad herstellen voordat u deze kunt gebruiken met itunes. dus ik druk op OK en dan op herstellen en dan krijg ik een error die zegt, de ipad ipad kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2003).

heb al op meer infomatie geklikt maar daar vind ik nks tussen dat me helpt. kunnen jullie me helpen hierbij.
ik heb hem ook al in DFU proberen zetten maar dat faalde tot nu toe steeds :)

Hallo,

Probeer itunes eens te herinstalleren, kijken of dat dat baat heeft.

Suc6

hoi, ik heb itunes geherinstalleerd en ik krijg nog steeds dezelfde fout :(

Iets aparts met je iPad gedaan, doet hij dat ook op andere pc's?

euhm weet niet of hij dat ook doet op andere pc maar men ipad was gejailbreakt en ik wou dusz een update doen maar ik moest naar het schijnt eerst herstellen doen en dan pas de update doen :) maar ik heb het niet gdn :)

Je kan op youtube op zoek gaan naar filmpjes over hoe je die error moet fixen, het kan ook zijn dat je door de jailbreak en daarna de herstelmodus ingegaan bent, je bootrom gebricked hebt, maar die kans is klein

Ipad fout

Ik heb op mijn iPad al van alles geprobeerd, maar blijf nog steeds dezelfde fout krijgen.
iPad heeft een iPad aangetroffen waarvan de herstel modus actief is.

@Tetcomp:Welkom op Helpmij..

Meeliften/inbreken is niet wenselijk(lees: niet toegestaan)op Helpmij.Daarbij...zou je probleem wel eens van andere aard kunnen zijn.Gaarne een eigen vraag stellen.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware.

Misschien een beetje laat maar ik had het zelfde probleem.
Ik heb de home knop en de power knop een aantal seconde tegelijk ingedrukt en starten gewoon weer op.
Proberen zou ik zeggen.

@tida, maar dat is ook de reset knoppen bij apple ipad en ipod en iphone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan