Ipad 3: veel fotos verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

poor

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Berichten
113
Hallo,
Ben net terug van een vakantie in Amerika en heb mn Ipad gebruikt als backup voor mn foto's.
Met de Connection kit heb ik de fotos van mn SD card op de Ipad gezet.
Dit ging al niet feilloos want ondanks dat hij bij 'alles importeren' vraagt of hij de dubbele moet overslaan (ik kan niet elke dag meer dan 100 foto's apart selecteren) waren er op een gegeven moment toch vele dubbel.

Maar goed. Eenmaal thuis heb ik alles van de SD card gewoon op de PC kunnen zetten, dus de backup mag weg....maar hoe...

Ik heb me er al enorm over verbaasd hoe matig de standaard foto app is (suggesties zijn welkom). Je kan niet eens kiezen voor iets als 'alles selecteren', of 'alles verwijderen'. Het lukt me nu dus ook niet om alle fotos van de vakantie er af te gooien (behalve 1 voor 1, of met meerdere selecteren dmv slepen)....
Erg onhandig...ligt dit aan mij, of aan Apple....

Heb hem ook al aan de PC gehangen, maar via Itunes lukt me ook niet.

Alvast bedankt!
Groeten!
 
Hallo.

Zijn dit de fotos op je sd kaart in je pc dan kan je hem toch formateren?

Edit:

Als het goed is dan kan het met de iPad zo

Ga naar je Foto’s app

Tik rechtsboven op de rechthoek met uitgaande pijl

Ga met TWEE vingers op de eerste foto in je selectie staan en veeg over alle overige foto’s die je wilt selecteren heen

Als het goed is worden nu die foto’s aangevinkt en staan ze in je selectie
 
Laatst bewerkt:
Ze staan dus op de Ipad zelf...
Kan ze idd wel op die manier selecteren...maar dat zijn er 3000....en je kan maar per rij van 5 selecteren...is Apple echt zo dom dat dit zo moet???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan