Ik wil graag een groot project starten...
Eerst moet ik kijken of alles haalbaar is en het budget het toe laat:
Zo wil ik eigen mappen creeëren dus rechts klik nieuwe map toevoegen parfum dat je dan een parfum flesje ziet en niet een nieuwe map..
Gewoon een ander symbool
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
Ik wil een groot draadloos netwerk opzetten waarmee alle Ipads via een hoofdcomputer verbonden zijn
Zo wordt er op de hoofdcoomputer voordurend bestanden bewerkt die automatische op de Ipad zichtbaar zijn
Zie:
Een excel bestand met de laatste cijfers,
Peoducten opslag en verkocht
geld in en uit noem maar op
Dit wordt automatiche opgeslagen zodat als men de ipad meeneemt alles onthouden wordt.
(ook wil ik graag een programmatje waar ik alle ipad op aansluit die controleerd hoeveel er zijn en welke verbonden zijn)
Zo kan ik iedere IPAD een naam geven en zo zien of de ipad aanwezig is en verbonden
Verder wil ik dus de ipad personaliseren
Het bedrijfs imago iin de ipad
Zo wordt alles via de hoofdcomputer op de ipads gezet zodat ik dit maar 1 keer hoef te doen en niet per ipad
Een heleboel vragen
Het zou mogelijk moeten zijn...
Kan iemand me helpen met al deze vragen?
Graag advies
Jeroen
Meer ideen)
Op verschillende locaties
Is het ook mogelijk om de hoofdcomputers op verschillende locatities met elkaar te verbinden zodat ik via deze hoofdcoomputers 1 overzicht heb over alle locaties en gegevens:
Dus Groningen ziet wat er gebeurt in limburg ofzo
Zodat alles up to date is?
Eerst moet ik kijken of alles haalbaar is en het budget het toe laat:
Zo wil ik eigen mappen creeëren dus rechts klik nieuwe map toevoegen parfum dat je dan een parfum flesje ziet en niet een nieuwe map..
Gewoon een ander symbool
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
Ik wil een groot draadloos netwerk opzetten waarmee alle Ipads via een hoofdcomputer verbonden zijn
Zo wordt er op de hoofdcoomputer voordurend bestanden bewerkt die automatische op de Ipad zichtbaar zijn
Zie:
Een excel bestand met de laatste cijfers,
Peoducten opslag en verkocht
geld in en uit noem maar op
Dit wordt automatiche opgeslagen zodat als men de ipad meeneemt alles onthouden wordt.
(ook wil ik graag een programmatje waar ik alle ipad op aansluit die controleerd hoeveel er zijn en welke verbonden zijn)
Zo kan ik iedere IPAD een naam geven en zo zien of de ipad aanwezig is en verbonden
Verder wil ik dus de ipad personaliseren
Het bedrijfs imago iin de ipad
Zo wordt alles via de hoofdcomputer op de ipads gezet zodat ik dit maar 1 keer hoef te doen en niet per ipad
Een heleboel vragen
Het zou mogelijk moeten zijn...
Kan iemand me helpen met al deze vragen?
Graag advies
Jeroen
Meer ideen)
Op verschillende locaties
Is het ook mogelijk om de hoofdcomputers op verschillende locatities met elkaar te verbinden zodat ik via deze hoofdcoomputers 1 overzicht heb over alle locaties en gegevens:
Dus Groningen ziet wat er gebeurt in limburg ofzo
Zodat alles up to date is?
Laatst bewerkt: