ipad in een loop en niet meer uit te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cheese

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2006
ipad in een loop en niet meer uit te zetten, dwz in het centrum van het scherm een rondje als laad symbool dat maar blijft ronddraaien, maar voor de rest geen enkele reactie meer op knoppen, of op aansluiting van kabel op laden of op computer itunes,

bij de koop ook geen handleiding of er misschien ergens een resetknop zit,
weet niet hoe dit op te lossen, kan sowieso terug naar verkoopadres of wachten tot batterij leeg is, daarna proberen opnieuw op te laden en weer opstarten, maar misschien heeft iemand een beter idee"?

Kan je de batterij daar uithalen? Probeer dat anders eens, en misschien zit er achterop of naast de aan/uit-knop een reset knopje? Die zijn vaak zo klein dat je ff met tandenstoker of paperclipje moet indrukken;)

heb op andere computer handleiding gedownload en daar de volgende oplossing gevonden,
over verwijderbare batterijen en resetknop niets gevonden, maar dit lijkt wel de oplossing

Als u de iPad niet kunt uitschakelen of als het probleem zich blijft voordoen, moet u de iPad mogelijk opnieuw instellen. Stel de iPad alleen opnieuw in als het probleem zich nog steeds voordoet nadat u het apparaat hebt uitgeschakeld en opnieuw hebt ingeschakeld.
De iPad opnieuw instellen: Houd tegelijkertijd zowel de knop voor de sluimerstand als de thuisknop minimaal tien seconden ingedrukt, totdat het Apple logo verschijnt.

Probeer maar;)

Welkom trouwens op het forum;)

Hahahah al 5 jaar lid en nog steeds junior member? Ja je had ook pas 26 berichten geplaatst zag ik net:P

junior-senior-veteraan

heb account en opties informatie even bekeken, maar zou niet weten hoe ik de junior status zou kunnen updaten :confused:

is dat gerelateerd aan aantal berichten, tijd van inschrijving of kun je dat zelf ergens in je account aangeven bijvoorbeeld?

los daarvan ben ik qua leeftijd ook reeds dat stadium van junior gepasseerd:love:

Nee het is hoeveel berichten je geplaatst hebt;) Ik ben ook geen senior (14aar:D). Maar is het al gelukt?

later

ben nu op kantoor waar ik handleiding kon downloaden, en thuis is de ipad waarbij geen papieren handleiding meegeleverd was en dus via internet ook niet mogelijk was omdat deze was vastgelopen,
maar zie vanavond thuis wel, en mogelijk is ook de batterij inmiddels leeg waarna vermoedelijk ook alles het weer doet na opnieuw opladen

ondertussen nemen het aantal berichten van mij flink toe, dus wie weet hoe lang ik nog junior blijf ;-)

Laatst bewerkt:
Is het nu al gelukt? De homeknop aan de voorkant en de uit/aanknop aan de zijkant tegelijk ingedrukt houden totdat het Apple logo in je scherm verschijnt lost meestal alle problemen op ;)

http://www.helpmij.nl/

Laatst bewerkt door een moderator:
doet weer

ja, ik had zelf deze oplossing al gevonden en 16 feb hier vermeld en vervolgens de status van deze vraag als opgelost aangegeven

en daar stond:

De iPad opnieuw instellen: Houd tegelijkertijd zowel de knop voor de sluimerstand als de thuisknop minimaal tien seconden ingedrukt, totdat het Apple logo verschijnt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan