Ipad of joojoo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

winterwhise

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2010
Berichten
26
hallo allemaal,

ik zit er aan te denken om een tablet te gaan kopen, maar ik ben nu aan het twijfelen, ik heb er 2 uitgekozen die voor mijn doel goed zijn, maar ik zou er graag wat meer info over willen (evt. van gebruikers)
de twee tablets die ik interessant vind zijn:

de windows joojoo met windows als besturings systeem heeft dit tablet vele opties, ook kan je er muziek op luisteren en het tablet op wi-fi aansluten, met spellen spelen is de tablet oké, maar je moet er niet te veel van verwachten...

de apple Ipad, je kan met dit tablet heel erg veel, van muziek luisteren tot skypen, ofterwel, je kan er dus ook mee bellen, zolang je wi-fi of 3G hebt, er zijn op dit tablet echter geen computer spellen te spelen, maar wel diverse apps, ook vind ik het Ipad besturings systeem wat beter om muziek mee te luisteren.

ik weet echter niet welke tablet helemaal geschikt is voor mijn doeleinde, wat ik er mee wil is:

muziek luisteren,
er op kunnen werken voor school,
af en toe een spelletje spelen,
niet om het uur aan de stroom binden omdat de accu leeg is,
een vrij snel besturings systeem wat niet al te lang duurd om op te starten,
eventuele andere opties is altijd mooi meegenomen,

zijn er misschien mensen die mij kunnen helpen met het beslissen tussen deze twee tablets, of misschien nog een ander tablet weten wat nog beter is als deze twee.

groetjes
 
batterij van ipad gaat 9 uur mee,die van joojoo 2,5 uur
ipad is sneller,dunner grafisch beter ,maar duurder
ik heb er enkel apps op van wat spelletjes
gebruikers software weet ik dus niet zoals office
 
Wat voor spelletjes kun je spelen dan op de windows joojoo??
Dit zal neerkomen op de zelfde soort spellen als voor de iPad.


Tables zijn er niet om computer spellen op te kunnen spelen. Voor tables zijn aparte spellen gemaakt zoals Angry Birds.

Ik zou gaan voor de iPad puur omdat ik de windows joojoo totaal niet ken. En ik vrees dat Windows op een tablet erg traag is.
 
bedankt voor jullie reacties, echter raden een paar kennisen van mij aan om toch voor een ipod touch te gaan, of voor een iphone 4/5, omdat de ipod touch het zelfde is als de ipad, alleen dan met een kleiner scherm, en ±200 euro goedkoper, en een iphone even duur is als een ipad, maar je kan daar ook nog mee bellen, en als je een juist abbonement hebt kan je volgends hen veel meer als een ipad, omdat je daar alleen mee kan skypen.

ik heb echter een goeie smartphone, dus dat word het eerder kiezen tussen de:
ipod touch 64 GB, ipad 32 GB of de ipad 16/32GB 3G.

wat raden jullie mij aan om te doen?
 
Dat ligt er helemaal aan wanneer en hoeveel je hem gebruikt.
Wil je er veel muziek/films op afspelen dan zou ik voor 32/64Gb gaan.

Wil je overal willen internetten dan kun je het beste gaan voor een 3g versie. Wil je alleen internet hebben waar je over WiFi beschikt, dan kies je de gewone wifi versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan