ipad: Safari kan de pagina niet openen omdat de server onvindbaar is

Status
Niet open voor verdere reacties.

beatrix

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,
Ik had op mijn ipad altijd normaal toegang tot mijn yahoo mail, thuis en in het buitenland.
Vorige week was ik in Turkije, ik heb mijn yahoo mail één keer geopend, maar daarna lukte het me niet meer toegang te krijgen tot mijn yahoo mail.
Als ik op het icoontje van yahoo mail klik, komt er een witte pagina.
Op de yahoo pagina staat:Safari kan de pagina niet openen omdat de server onvindbaar is.

Wat kan ik doen om weer toegang te krijgen tot mijn yahoo mail?
Iets veranderen in de instellingen? Maar wat?

Hotmail, geen probleem

Groeten, beatrix

Hallo Beatrix.

Probeer eens op een andere browser. Gaat dat wel kun je dan wel bij je mail.

Zet dat ding uit en start opnieuw op. Heb je de laatste updates.

Kun je wel gewoon internetten. Is er geen storing

Internetten geen probleem, updates in orde.
Andere browser, hoe?

Inloggen op een computer of laptop bij een vriend of vriendin. Daar zal deze het dan wel doen. Wel aan en uit gezet.?

Heb je dat ding ge-jailbreakt

Laatst bewerkt:
• Navigeer naar Instellingen ▸ Safari en tap op de opties ‘Wis geschiedenis’ en ‘Wis cookies en gegevens’

Goedemorgen manamana,
Cookies enz had ik al gewist.
Op mijn eigen pc heb ik Safari en toegang tot mijn yahoo mail.

Mijn ipad gejailbreakt? Nee.
OK Safari ligt eruit.

Mijn probleem:geen toegang tot yahoo mail op mijn ipad, dus wat kan ik doen?

Ik kan me hier heel wat bij voorstellen, maar er moet ook voor getest worden en we kunnen wel wat informatie gebruiken:
a. Gebruik je die iPad alleen via Wifi, dus dat je geen mobiel internet abonnement er bij hebt? Mocht je toch beide opties beschikbaar hebben, switch even over naar de andere verbindingsvorm en kijk of je het probleem daar ook hebt.
b. [Dit heb je al getest:] Mocht je de iPad alleen via Wifi gebruiken, schakel 'm eens uit en ga over het Wifi netwerk van de buren (of kennissen etc.) om te zien of het probleem er dan ook (nog) is.
c. Heb je je iPad wel bijgewerkt? Er zijn recent certificaten herroepen vanwege hacks, waardoor https verkeer naar die Yahoo server mogelijk niet meer werkt zónder die update.
d. Staat je tijdzone nu weer op Amsterdam ipv. (bijv.) Istanbul? Kijk na in de instellingen van de iPad. Kijk zowiezo datum + tijd na.

Tijs.

Tijdzone, updates enz , alles in orde.

Had ineens het idee, een app yahoo mail, zou dat mij yahoo mail op m'n ipad terugbrengen?
Ja!!

Het belangrijkste is dat ik weer yahoo mail op mijn ipad heb.

Waarom ik eerst wel yahoo mail via safari kon openen en daarna niet meer blijft een raadsel.

Mijn probleem is in ieder geval opgelost.
Bedankt voor het meedenken, manamana en Tijs.
groeten, beatrix

Daar zijn Tijs denk ik ook en Manamana heel blij mee natuurlijk. Fijn dat het is opgelost. Groetjes en je kunt weer vooruit. En graag gedaan he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan