iPad uitpakken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
462
Een nieuwe iPad2 werd hier zojuist uitgepakt en meteen aan de lader gehangen. Ik krijg meteen de vraag over de taalkeuze:

Deutsch of Englisch.

Wat moet ik kiezen als ik gewoon Nederlands wil? Is Deutsch hetzelfde als Dutch of moet ik terug naar de winkel?

Simpele vraag lijkt me, maar toch raar als met Deutsch Nederlands wordt bedoeld. Heb in afwachting van een antwoord op mijn vraag niets meer ondernomen.

Dus: HelpMij!
 
deutsch is duits, ik zou engels kiezen misschien kun je later nog een keer nederlands kiezen, als het niet goed is kan je altijd nog via de instellingen app de taal veranderen
 
Dutch moet erbij staan want alle apparaten van Apple zijn met Dutch uitgerust. Anders kies je Engels en daarna later in de instellingen moet je alsnog Nederlands kunnen kiezen.
 
Nou niet elk Apple product word standaard voorzien van alle talen. Dit zou inhouden dat het IOS pakket heel groot moet worden. Om ruimte te besparen hebben ze gekozen om bij velen producten de taal van het land mee te leveren.
Of te wel ik gok er op dat je nu geen nederlandstaligen versie hebt gekregen. Kies voor Engels en kijk of je na een update als nog Nederlands krijgt.
Zo niet dan terug naar de winkel.
 
Opgelost...

Opgelost...

"Een beetje dom..." zou je kunnen zeggen, maar ik houd het zelf op voorzichtigheid.

Onder de twee genoemde talen stond een pijltje om verder te gaan, maar dat wilde ik dus niet gebruiken, in de angst met een vreemde taal opgescheept te zitten.
Na de hier verkregen adviezen dat toch maar gedaan. Blijkt het pijltje niet in te houden dat er "verder" gegaan wordt met configureren, maar het hield een tweede scherm in met TIENTALLEN talen waaronder dus Nederlands....

Probleem is dus opgelost, hoewel ik Apple adviseer i.p.v. het pijltje in "More" of zo te wijzigen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan