Ipad

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb een ipad en daar kan je het scherm van draaien. Je tekst horizontaal of verticaal Daar is een knopje voor wat je kunt verschuiven. Nu werkt dat niet meer. Wat te doen.

Gr.Toop

Aj dan zou ik het verder niet weten mischien dat een andere helpmijer je binnenkort kan helpen

Dubbelklik de menu toets, ga 1 veld naar links en druk op het knopje helemaal links

Staat ereen icoontje met een slotje en pijltje erom dan werkt de oplossing van steffano!

Ok,

Apple geeft levenslang garantie..... op zijn dingen dus ga er eens mee terug ik vermoed dat je gyroscope kapot is..

Nog een oplossing:

Start hem eens opnieuw op stand-by knop inhouden en zet uit na rechts slepen en dan weer indrukken tot ereen apple op het scherm komt.

Menu knop is de knop met grijze vierkantje erop!

Suc,

Laatst bewerkt:
Ok,

Apple geeft levenslang garantie..... op zijn dingen dus ga er eens mee terug ik vermoed dat je gyroscope kapot is..

Nog een oplossing:

Start hem eens opnieuw op stand-by knop inhouden en zet uit na rechts slepen en dan weer indrukken tot ereen apple op het scherm komt.

Suc,

Ok,

Nog een oplossing:

Dat was het. Fantastisch, bedankt.
Gr. Toop

Suc,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan