ipad2 update niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen73

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
Ik wil graag m'n ipad2 updaten naar iOs 5.0, maar stopt op een gegeven moment. Waarom hersteld mijn ipad2 niet? Zie bijlage.
Config iMac; iTunes 10.5 / iPad2 met iOs 4.3.1Schermafbeelding 2011-10-26 om 21.05.16.png

Mvg,
Jeroen.

dit zou je even kunnen proberen ipad in dfu mode zetten of in recovery mode

link voor recovery staat bij more info in de video

Youtube DFU mode

als ie in dfu mode staat kijk dan even of je hem wel kan herstellen in itunes

en die recovery mode zou je ook kunnen uitproberen ... heb daar zelf alleen geen ervaring mee

Ik heb geen jailbreak gehad. Gewoon willen updaten van 4.3 naar 5.0.

Ja, het zal dan wel. Maar dan nog kun je het met het bovenstaande oplossen.

Maar meestal komt dit door progjes zoals Tiny Umbrella. Die gebruikt worden bij Jailbreaks en zetten wat dingen in je Hosts File zodat Apple je niet kan controleren.

http://thefirmwareumbrella.blogspot.com/

Oh ja! Als je garantie hebt en het zelf niet op kan lossen ga er niet mee langs een APR om dit op te lossen want dan heb je namelijk geen garantie meer.

Succes.

Laatst bewerkt:
?

Ik heb wel 2 gejailbreakte iPhone's die ik op mijn (dezelfde) iMac synchroniseer.
Mijn hosts bestand ziet eruit zoals in de bijlage.Schermafbeelding 2011-10-29 om 19.58.35.png

Helemaal goed rappie pappie! Super.

Wordt door dat ip-adres nou de ipad gecontroleerd bij Apple? Staat dit standaard in het Hosts file? Maar door dit file te verwijderen mis ik verder niets.

in ieder geval bedankt voor de snelle en goede reacties?

Programma TinyUmbrella die gebruikt word voor Jailbreaken zet dit in je Hosts File om te zorgen dat je altijd je iOS apparaat kunt downgraden zodat dit niet gecontroleerd kan worden bij Apple.

Verder heeft deze regel nooit in je Hosts File gestaan. Dus, weghalen geeft geen problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan