IPB 2.0.4. PM/PB ontvangen bij registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

SennaM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Is het mogelijk bij IPB 2.0.4 dat wanneer iemand zich registreert deze automatisch een Persoonlijk Bericht ontvangt. Vaak zie je op fora dat wanneer je je registreert en dan inlogt je al een PB hebt ontvangen van de webmaster.
Wat ik ook zou willen weten indien dat niet mogelijk is om automatisch te laten doen:
Ik heb op m'n forum ingesteld dat ik eerst alle nieuwe registratie's moet toestaan. Wanneer ik het toesta ontvangt het lid een e-mail dat hij/zij wordt geaccepteerd. Is het mogelijk om hier eventueel een extra stukje tekst van de webmaster toe te voegen?

Alvast bedankt:thumb:

Er is vast wel ergens een template binnen het admin gedeelte te vinden waar de tekst in staat van het mailtje...

Het is wel mogelijk, maar ik kan niet voor je opzoeken waar je precies moet zijn :(

Je kunt in de taal-bestanden zoeken, ik heb hier zelf even IPB 2.1.4 draaien en daar is in het engelse bestand bij Admin-CP > Look & Feel > Manage Languages > {Taal die je gebruikt} > Edit

Vervolgens krijg ik een scherm voor mij waar dit staat: "Edit language files in set '{Taal die je gekozen hebt}'" met daarin een drop-down... Hier selecteer ik lang_email_content en klik ik op "Edit this language file".

Nu kun je zo opzoeken welke je wilt wijzigen (Wel opletten dat je niet de gegevens die mee worden gezonden verwijderd...)

Als het bij jou niet zo gaat dan moet je zelf maar in de language-files moeten gaan zoeken, ik kan je er niet verder mee helpen. Ik heb nu uitgelegd hoe het in een hogere versie gaat en alles wat afwijkt bij jou kun je (hopelijk) zelf wel uitvinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan