Iphone 3g amerika jailbreak

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
hallo,
ik heb van iemand een Iphone 3g 16 gig overgekocht. hij heeft deze uit Amerika gehaald toen ze nog niet verkrijgbaar waren in Nederland, maar hij zei dat ik niet mocht updaten enzo omdat hij hem geunlocked heeft voor mijn vodafone sim-kaart. maar kan ik niet die nieuwe versie installeren en dan ook de nieuwe jailbreak van die versie erop zetten?

MVG,
MrHook

ja dat kan geloof ik, naar welke versie wil je updaten? niet naar 3.1.3! die kun je volgens mij niet jailbreaken!

ja dat kan geloof ik, naar welke versie wil je updaten? niet naar 3.1.3! die kun je volgens mij niet jailbreaken!

ik wou gewoon weten of je die kan updaten, vriend van me is echt een jailbreaker, dus die kan ook 3.1.3 kraken, maar denk je acht dat het werkt?

zeg nog eens 1 keer precies wat je wilt.....

nou kijk; ik heb van iemand een Iphone 3g 16 gig overgekocht. hij heeft deze uit Amerika gehaald toen ze nog niet verkrijgbaar waren in Nederland, hij heeft de iphone voor mij simlock vrijgemaakt voor een vodafone simkaart. hij zei dat ik niet mocht updaten of mocht resetten omdat hij hem geunlocked heeft voor mijn vodafone sim-kaart. maar kan ik niet die nieuwe versie installeren en dan ook de nieuwe jailbreak van die versie erop zetten? zodat er dan een nieuwe jailbreak op staat? want ik kan sommige app's niet installeren omdat ik een te oude versie heb. en ik hoorde ook ergens dat een nieuwe versie batterij bespaard want die accu is nu zo ontzetten snel leeg.

gr, Koen

de nieuwe versie spaart geen batterij, hij is alleen nauwkeuriger met de batterij. maar goed, je kunt hem updaten (naar 3.1.2 raad ik aan) en hem dan weer jailbreaken. als het goed is kun je hem dan weer unlocken. succes!

p.s ik heb een iPod touch en stel mijn vragen op www.touchipod.forum2go.nl ook voor iPhone (<<<denk ik)

de nieuwe versie spaart geen batterij, hij is alleen nauwkeuriger met de batterij. maar goed, je kunt hem updaten (naar 3.1.2 raad ik aan) en hem dan weer jailbreaken. als het goed is kun je hem dan weer unlocken. succes!

p.s ik heb een iPod touch en stel mijn vragen op www.touchipod.forum2go.nl ook voor iPhone (<<<denk ik)

oh oke, bedankt;) maar ik wil zeker weten dat dat lukt, want ik wil niet naar die ene gast moeten van; ja kan je hem maken? want hij heeft mij verteld dat ik het niet moest doen, maarja ik snapte niet waarom. iphone is iphone toch?

als je bang bent naar die jongen te gaan met een kapotte iPhone. vraag dan gewoon aan hem of hij hem kan updaten (met unlock enzo)

als je bang bent naar die jongen te gaan met een kapotte iPhone. vraag dan gewoon aan hem of hij hem kan updaten (met unlock enzo)

hij zei dus tegen mij dat dat niet kan, dus hij doet dat ook niet:(

dat is best wel up to date. er zit niet echt zichtbare verschil tussen 3.0 3.1.2 en 3.1.3

dat is best wel up to date. er zit niet echt zichtbare verschil tussen 3.0 3.1.2 en 3.1.3

nee maar stel als er nieuwe versies uitkomen, zou ik dan wel kunnen updaten en dan opnieuw jailbreaken? want hij had het erover dat dat niet meer kon omdat die uit amerika kwam. maar dat maakt toch niks uit?

gr.

het maakt niet uit uit welk land hij komt. de conclusie is dat je kan updaten maar dan moet hè hem daarna wel unlocken. bedenk wel dat de niewste firmwires het moeilijkst zijn om te jailbreaken

ps kom eens op het iPod touch forum: www.touchipod.forum2go.nl ook voor iPhone (<<<denk ik)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan