iphone 3g kan niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo,

telkens als ik mijn iphone 3g opstart, krijg ik dit: (zie bijlage)
hoe los ik dit op?

MVG Tom

ps in de bijlage horen die letters op het plaatje er niet bij, want ik heb de foto van internet gehaald

Bijlagen

• flow13.gif
    flow13.gif
    19,3 KB · Weergaven: 136
moet je je iphone niet connecten met je mac/pc? en je firmware updaten ofzoiets?

houdt de bovenste knop voor het op standby zetten + de grote ronde knop ingedrukt tot er iets verschijnt ( wat dit doet is het systeem resetten)

houdt de bovenste knop voor het op standby zetten + de grote ronde knop ingedrukt tot er iets verschijnt ( wat dit doet is het systeem resetten)

gast0556, Heb je bovenstaand advies wel uitgevoerd terwijl je iPhone was aangesloten op je PC en met iTunes open? Zie ook deze uitleg. Ik ga er van uit dat je de nieuwste versie van iTunes hebt geinstalleerd, zo niet dan eerst iTunes updaten (in iTunes via Help > zoeken naar updates). Je zou ook nog kunnen testen of het met een andere usb ingang wel werkt en eventueel op een ander computer/laptop proberen.

heb het probleem opgelost, ik weet wat er fout was: op mijn computer zat ''libusb'', die heb ik verwijderd en nu word mijn iphone weer herkent in itunes. bedankt voor jullie reacties :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan