iPhone 3gs: camera foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaasjan12

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2009
Heey ik heb een net nieuwe 3gs met leuke dingen enzo
maar als ik een foto neem, en op de pc zet, staat ie omgekeerd erop
dus op de iPhone is ie rechtop en als ik hem op de pc zet, ligt ie zeg maar op de rechterkant

hoe kan ik dit oplossen? en ik heb ook de camera opties niet gevonden:confused:

Welke versie heb je op je iphone 3gs ? gebruik je het standaard Camera programma van apple of gebruik je een third-party programma?

Sluit je iphone is af en start hem opnieuw op maak gelijk een foto en zet hem op pc, kijk of het genomen foto hetzelfde laat zien. Zo niet is het een softwarematige probleem.

Welke versie heb je op je iphone 3gs ? gebruik je het standaard Camera programma van apple of gebruik je een third-party programma?

Sluit je iphone is af en start hem opnieuw op maak gelijk een foto en zet hem op pc, kijk of het genomen foto hetzelfde laat zien. Zo niet is het een softwarematige probleem.

ik heb de normale camera van apple en versie 4.1
geen jailbreak
duss en ze zijn nog steeds omgekeerd

Is dit probleem al vanaf het begin zo of is het na een update ofzo gekomen..?

dit is al vanaf het begin
hiervoor had ik hetzelfde met een sony ericsson mobiel
ik maak dan een foto ermee als hij staande staan en dan heb ik een mooie grote foto op de mobiel maar op de pc is hij rechtsgedraaid
en als ik de mobiel draai en maak een foto, is hij wel normaal hierop

Iphone maakt gebruik van die sensors als je een foto neemt dan stelt hij zo in dat het foto nou staand ligt of zijkant. Op je telefoon staat het foto goed maar er zit dus een fout in het camera software wanneer hij het foto op je pc zet. Je hebt het nieuwste firmware dus een update heb je niet.
Misschien ligt het wel aan je pc.
Je kan met dit probleem wel naar apple gaan want heb dit probleem ook ergens anders gezien.

Je kan die fotos wel allemaal handmatig rechtzetten dus zo wanhopig ben je ook alweer niet :)

Iphone maakt gebruik van die sensors als je een foto neemt dan stelt hij zo in dat het foto nou staand ligt of zijkant. Op je telefoon staat het foto goed maar er zit dus een fout in het camera software wanneer hij het foto op je pc zet. Je hebt het nieuwste firmware dus een update heb je niet.
Misschien ligt het wel aan je pc.
Je kan met dit probleem wel naar apple gaan want heb dit probleem ook ergens anders gezien.

Je kan die fotos wel allemaal handmatig rechtzetten dus zo wanhopig ben je ook alweer niet :)

okee ik zie nog wel maar ik heb ze al allemaal handmatig gedaan haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan