iPhone 3GS en iOS 4.0.1 software update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcelina

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2004
Hi,
Ik heb :o (waarschijnlijk ook) een gejailbreakte iPhone, waarbij het simlock is verwijderd.
Nu heb ik inmiddels de 4.0.1. software gedownload, maar dit heeft mijn probleempje nog niet opgelost.
Het is namelijk zo dat ik wel kan bellen en ook via met thuis wifi netwerk kan internetten en mailen.
Echter buiten mijn thuisnetwerk om kan ik via mijn vodafone abonnement geen contact meer maken met het internet.
Kan dit ook komen doordat de simlock (misschien gedeeltelijk) is teruggezet?
Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik hoor het heel graag, alvast bedankt voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groeten,
Marcelina Veth

Staan bij instellingen - Algemeen - Netwerk '3G' en 'mobiele data' wel ingeschakeld? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Ik heb het nog even gecontroleerd en beide staan ingeschakeld.

Wat mij wel is opgevallen, bij instellingen - algemeen - info staat bij aanbieder Carrier 7.0.
Volgens mij moet daar vodafone staan, ik weet echter niet hoe ik dit kan aanpassen.

Bij instellingen - algemeen - netwerk - mobiel datanetwerk staat wel overal vodafone.

Ik heb zelf nog niet zoveel geprobeerd, ben een beetje bang om iets te doen wat ik daarna niet zelf kan herstellen.

Ik kreeg een tip van een collega en heb de vodafone instellen opnieuw ingevoerd. Nu doet het internet en de inkomende mail het weer. ga nog even verder stoeien met de inkomende mail.
Bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan