Iphone 3gs No service

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristofstas

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
Berichten
25
Hey Help-mij'ers,

Ik heb sinds een jaar of 2 een iphone 3gs 16gb. Hij komt uit Engeland en is daar unlocked en jailbroken op ios 4.0.1 (8A306). Sinds deze morgen komt er in de links boven hoek te staan 'no service'. Ik zit in België bij de provider scarlet. Weet iemand het probleem? Laat maar weten als ik informatie ben vergeten te geven.

Mvg en alvast bedankt
Kristof
 
meschien even op die site kijken meschien is er storing ik heb het vodafone probleem

Het ligt niet aan mijn operator, de andere 3gs'en in ons gezin werken wel, met hetzelfde abonnement. Ook als ik mijn sim in een andere gsm steek, dan werkt de sim. Maar als ik een andere sim in mijngsm steek, dan werkt het ook niet.
Gr
 
kan het zijn dat je het uit heb staan bij je instellingen ???
Hey, merci,
Neen, het stond niet uit bij instellingen. Ik heb gisterenavond mijn gsm geupgrade naar 5.0.1 via een .ipsw bestand gemaakt in redsn0w. Dan gejailbreakt via redsn0w met cydia, en dan unlocked via ultrasn0w. Nu werkt hij weer perfect, ik heb weer alles gratis, en ik heb weer meer toepassingen met 5.0.1 :). Via hier http://www.iphoneclub.nl/158223/ultrasn0w-1-2-5-compatibiliteit-unlock-met-ios-5-0-1-jailbreak/ .
Bedankt,
Kristof
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan