iphone 3gs

Status
Niet open voor verdere reacties.

linasuli

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2011
Berichten
10
halloo
ik heb mn iphone 3gs 2 dagen geleden geupdat ( had ik dat maar niet gedaan)
hij liep vast toen had ik m herteld via itunes. Na de reset kwam de iPhone niet verder dan een scherm met een iTunes logo, kabel en slide for emergency calls. Vandaag heb ik de iPhone gerecovered maar telkens als iTunes contact maakt, krijg ik de melding dat er geen simkaart in de iPhone zit (en die zit er toch echt in). Zonder simkaart kan ik de telefoon niet activeren en blijf ik het scherm met het iTunes logo en de kabel zien.
Iemand een idee wat er aan de hand is? Hoe kan ik dit verhelpen?
Groetjes,
 
't is best makkelijk. Connect je iPhone met je mac of pc en hij verschijnt in de linker lijst. selecteer dan je iphone en druk op exit recovery

(en dit alles in Tinyumbrella natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
Je kan de ios software downloaden en hem dan openen op itunes door rechtermuisknop op je "naam van iphone" klikken en iets van backup en dan de ios kiezen die je hebt gedownload en dan het proces doorlopen.
Let wel op dat je de juiste ios voor je iphone download
 
support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL en dan bij het tapje reservekopie itunes kijken
Als het goed is moet je dat kunnen kiezen
 
alleen bij mij op itunes krijg t melding als ik mn iphone aansluit (de iphone die u probeert te activeren heeft geen simkaart) terwijl wel een simkaart dr in zit
dus ik denk dat ie daarom niet meer keuze geeft dan uitwerpen
 
Verder heb ik ook geen idee, je enige optie is om hem een keer naar de apple store te gaan en kijken of zij ies weten, hun zijn namelijk de keners op apple gebied ;)
 
bedankt voor uw reacties ik ga morgen naar een apple store dan zie ik wel of ze mij kunne helpen
gr
 
De Iphone die U probeert te activeren heeft geen sim kaart

Hoi
ik krijg ook De Iphone die U probeert te activeren heeft geen sim kaart nadat ik nieuwe software had opgeladen.

Er zat geen illegale software op, maakte keurig en kopie maar blijft nu hangen.

Al een keer een harde reset gedaan en het lijkt dan echt dat alles netjes op de iphone word terug gezet maar dan komt ie dus met de melding dat er geen sim in zit.

Ik gebruik de tel al een tijd, nooit last, maar de update dus echt een slecht plan.

Heeft iemand een idee?

Dank dank, Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan