Iphone 4 foutmelding 3194

Status
Niet open voor verdere reacties.

Akkie J.

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
Berichten
20
Hallo, mijn dochter haar Iphone 4 is in de nieuwjaarsnacht uitgevallen. Nu is de winkel voor reparatie tot 7 januari dicht, dus een ramp voor een puber :)
De I phone heeft ze daar 2e hands in oktober gekocht een Iphone 4 in prima staa.

Geprobeerd via Itunes te herstellen, maar hij blijft dood, en bij herstellen blijft hij foutcode in Itunes 3194 geven.
Ook geprobeerd I tunes op een andere computer te zetten en daar dan te resetten, maar geeft zelfde foutmelding.

Wie o wie kan ons op weg helpen, lees van alles over Tiny umbrella, shss, Ios downgraden etc, maar heb geen idee hoe dit aan te pakken.

Alvast bedankt namens mijn dochter (en mij)!
 
dankje maar nog een aanvullend vraagje...

For Windows, navigate to C:/Windows/System32/drivers/etc/ and find the file that’s named “hosts”

Open the file in Notepad (or any other text editing software) (for Windows users, open this with Administrator Privileges)
You’ll mostly have this line at the bottom of the file:
74.208.105.171 gs.apple.com

Either comment this line out by typing a single ‘#’ (without the quotes) in front of the line (before 74) or remove the line entirely.

Now, save the hosts file and then try updating your iPhone through iTunes.
In most cases, the error shouldn’t pop up now.

dit staat er als oplossing en ik kan die wel vinden, maar niet opgeslagen krijgen zoals ze aangeven, want idd ik mis daar # voor de code...
maar kan iemand mij nu verder op weg helpen hoe ik dit in notepad of wat dan ook kan opslaan...

Alvast bedankt!
 
gewoon de volledig lijn verwijderen, zoals geschreven staat.
En heb je de file geopend als admin ?
 
herstel ifhone 4

verwijder je oude itunes en installeer een nieuwe versie
of tracht hem te herstellen op andere pc met itunes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan