iPhone 4 - Geen verbinding met wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phillipius

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Hallo allemaal,

Ik heb thuis een draadloos netwerk geinstalleerd. Tevens ben ik in het bezit van een iPhone 4.
Als ik via de iPhone verbinding wil maken met het netwerk dan moet ik een wachtwoord invoeren. Het standaard wachtwoord heb ik gewijzigd en is ook correct.
Het probleem is nu dat als ik het wachtwoord heb ingevoerd, ik de melding krijg dat het wachtwoord onjuist is.

Wat kan er mis zijn met de instellingen ?
Mijn router is de Sitecom 300N X2 WL-341.

Ik ben benieuwd naar wat jullie denken wat er mis kan zijn.

Phillipius

Kan je op een ander apparaat b.v. laptop wel inloggen op het netwerk met het zelfde wachtwoord?

Is het netwerk beveilig met wpa2 of met wep of een andere beveiliging. Test het anders is zonder wachtwoord die kan je er dan weer opzetten , maar gewoon even om te testen of je dan wel wifi kan verbinden.
Heb je op een ander wfii netwerk wel verbinding met je iphone niet dat je wifi chip of hoe dat ook heet kapot is.

Die wifi chip doet het want ik heb bij vrienden ed. gewoon toegang tot hun netwerk.
De WPA type is WPA2(AES). Ik heb de mogelijkheid om ook nog 2 andere type's te kiezen, deze zijn WPA(TKIP) en WPA2(Mixed).
De encryptie staat op WPA pre-shared key, er zijn er nog 2 en dit zijn WEP en WPA Radius

Ik kan bij de instellingen van de router nergends vinden hoe ik het wachtwoord eraf kan halen..

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf geen iphone 4 maar op welk type beveilig staat die van je vrienden zet hem daar op en test het dan nog een keer. Op mijn htc legend werkt WEP beter.

Ik heb het zelfde probleem maar dan op mijn ipod touch 4g 8GB. Ik heb ook WPA2 en ik krijg steeds ''kan geen verbinding maken met "netwerknaam'' '' maar ik vul het wachtwoord goed in met mn laptop kan ik er wel op maar niet met ipod en ik weet niet hoe ik het MAC adres toe kan voegen bij een tompson moden. Kan iemand mij helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan