Iphone 4 kan niet restoren!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hackie900

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een nieuwe iphone en ik kan na nu 4 uur bezig te zijn deze niet restoren. Ik heb vanalles geprobeert en een hele boel errors tegengekomen, de meest recente waren: 1602 en 1611. Itunes 2x opnieuw geinstalleerd en alle andere dingen van apple verwijdert maar het werkt nog niet. Ik begin het nu wel zat te worden en weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb ook IReb gebruikt, Tinyumbrella maar die herkende hem niet, en nog een aantal programmas maar niks werkte... Is er misschien iemand die mij hiermee kan helpen?..

Hackie900

Hoe wou je dat ik dat doe? Ik heb echt vanalles geprobeerd. Maar ik kan er ook niet inkomen, want zodra ik hem van de usb afhaal gaat hij direct op zwart. zodra ik hem aansluit en niks doe start hij op en zie ik dat ik hem met itunes moet verbinden. Als ik hem dan restore wat niet anders kan volgens itunes krijg ik een error.

@Jaspertjeh,

Graag onnodige reacties achterwege laten. Het voegt niets toe.

Excuse me...:(

Je kunt nog proberen om het terug te sturen naar Apple. Als er nog garantie op zit. :thumb:

Terugsturen kan sowiesow niet, helemaal nieuw is hij niet. Hij ligt een jaar in de kast nu, een jaar terug heb ik hem wel gebruikt, verder geen problemen mee. Hij zit nu in een bootloop wachtend op een restore. Zodra ik de USB eruithaal gaat hij gelijk op zwart dus ik weet niet precies wat het is... Het zijn echt errors in iTunes die het onmogelijk make hem te restoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan