Iphone 4 krasvrij maken scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joyce7

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2012
Berichten
27
Hoi,


ik heb een aantal lichte krassen op mijn Iphone 4 zitten
Zowel aan de voorkant en aan de achterkant.(scherm)
Weet iemand hoe je dit eraf kan krijgen?
Je zou me hier heel erg mee helpen.


Groet
Joyce
 
de achterkant zou je kunnen proberen met meguiars scratch x 2.0 icm meguiars soft foam applicator (let op! je telefoon word hierdoor wel gladder waardoor dat die uit je handen kan glijden). doe dit niet op de voorkant want het kan zijn dat je touchscreen niet meer werkt.
 
Laatst bewerkt:
krasvrij maken

de achterkant zou je kunnen proberen met meguiars scratch x 2.0 icm meguiars soft foam applicator (let op! je telefoon word hierdoor wel gladder waardoor dat die uit je handen kan glijden). doe dit niet op de voorkant want het kan zijn dat je touchscreen niet meer werkt.

Ik zou niet gaan polijsten, het scherm is van gehard glas !!! Je kan beter een ombouwsetje laten plaatsen, want voor € 40,- zetten ze een nieuwe voor en acherkant op in elk gewenste kleur van de regenboog, maar je kan natuurlijk ook gewoon voor de originele kleur kiezen, wit of zwart in dit geval.
 
Dank jullie wel voor de anwoorden.
Ik mocht in middels een nieuwe telefoon...
Dus vond het dan zonde van me geld om nieuwe achterkant erop te laten zetten, als hij dan toch in de la komt!
Toch dankjewel!
 
Heb je de iPhone 4 of 4s?
(niet dat dat er iets mee te maken heeft, heb misschien interesse ? Indient het een 4S is..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan