iPhone 4 probleem met opstarten (na lege accu?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pthaak

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Beste ,

Gister avond was de batterij van mijn iPhone 4 leeg. Thuis gekomen het apparaat aan de lader gelegd en niet meer naar gekeken tot vanochtend.

De telefoon stond aan maar vroeg om deze te verbinden met iTunes. Dit heb ik dan maar gedaan, verder was er geen andere optie beschikbaar. Eenmaal aan de laptop gekoppeld kreeg ik de melding dat het gekoppelde apparaat beschadigd kan zijn en niet kan worden geactiveerd. Ik heb de iPhone via iTunes hersteld maar dit mocht niet baten, ook resetten van de telefoon (home toets + sluimerstand toets, bovenop ingedrukt houden totdat het logo verschijnt) heeft niet mogen baten. Enige wat ik daarmee heb bereikt is dat ik nu taal en land/regio in kan stellen en dat de telefoon vraagt of die locatieherkenning mag gebruiken maar na deze zaken aangegeven te hebben vraagt die opnieuw om iTunes koppeling. Ook na een reset en nogmaals herstellen werkt het niet.

btw: geen jailbreak

Iemand enig idee wat er aan de hand is en vooral hoe ik dit kan oplossen en voortaan kan voorkomen?

Alvast bedankt! mvg

Peter

Laatst bewerkt:
Toesten in niet gejailbreakt en er zit nog garantie op. Als ik daar gebruik van wil maken moet ik het toestel maandag of dinsdag op laten halen en ben ik het twee weken kwijt. Een vervangend toestel moet een schandalige 29€ voor betalen...

Zoals je begrijpt gun ik ze met deze service nog geen stuiver en hoopte ik het zelf op te kunnen lossen... of eigenlijk vooral met jullie hulp.

Tja dan weet ik het ook niet maar sinds wanneer vragen ze geld voor een leentoestel, probeer anders de apple service te bellen want zei zijn degene die de garantie geven
Het zou ook nog kunnen dat de usb kabel kapot is maar als herstel niet helpt weet ik het ook niet

Thanks anyway.

Heb de store in A'dam gebeld en zij konden me telefonisch niet verder helpen dan een service verzoek. Dat betekent dus opsturen en zij waren het ook die vertelden dat je moest betalen voor een leentoestel... kabel is het niet want dezelfde telefoon van mijn vriendin doet het er wel mee....

Ik ga maar hopen op een snelle service denk...

Misschien van een vriend/familie een oude telefoon lenen verder is het niet fijn maar als herstellen niet werkt is het niet makkelijk te herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan