Iphone 4 vage wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

jony77

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Hallo,

ik heb een probleem met m'n iphone 4 en de wifi thuis, soms dan. Ik heb namelijk dat de wifi het soms gewoon goed doet, en alles goed laad en dan een paar minuten het niet doet. Dan laad bijvoorbeeld een website niet, of whatsapp verstuurt dan niet meer, en als ik de wifi dan uit en aan doe (op de iphone) doet hij het meestal wel weer. Dit probleem heb ik niet bij m'n laptop (wireless) en ook niet op m'n computer (niet wireless). Ik heb wel soms op m'n laptop dat ik de stekker van de wifi doos eruit en erin moet doen als hij het soms niet meer doet.

Maar het probleem met m'n iphone heb ik niet met andere soorten wifi, bij mensen thuis of op school ofzo.

Ik heb een doos met internet (niet draadloos) en die heb ik dan aangesloten op een Netgear WGR614v6 die dus dat internet draadloos maakt. Ik heb niks veranderd aan dat netgear doosje, dus alles zal wel op default instellingen staan.

Weet iemand of ik iets moet veranderen zodat de wifi het beter doet met m'n iphone?

Alvast bedankt:thumb:

zet die netgear eens op een ander wifi kanaal, gebruik eens kanaal zes of dertien.

Hoe verander ik dat? Ben niet zo heel bekend met zulke dingen..

je moet dus je router in.
daarin kijken wel kanaal er gebruikt wordt
zal waarschijnlijk automatisch zijn.

je weet wel hoe je in je netgear router komt?

Ik had gisteren nog even gekeken en als het goed is staat het nu op kanaal 6.

Hoe ik in m'n router zou moeten komen weet ik niet, zal vast niet zo moeilijk zijn maar heb mooit wat met routers gedaan of wat dan ook dus sorry.
Uitleg zou mooi zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan