Iphone 4S (zonder water- of val schade) reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kmo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2014
Berichten
2
HELP!

Tijdens het gebruiken viel mijn Iphone spontaan uit (was voldoende opgeladen).
Aansluiten aan voeding en/of pc geeft ook geen reactie.

Iemand enig idee hoe ik 'm weer aan de praat krijg?

DANK!
 
Probeer je telefoon in DFU mode te starten:

Powerknop en home button 10 seconden vasthouden, daarna home button vast blijven houden en de Powerknop Los laten na enkele seconden gaat de iPhone in DFU mode.
 
Hallo

"gooi hem tegen de muur "

Aan dergelijke antwoorden heeft betrokkene , alsook deze site die door veel mensen als "encyclopedie" met mogelijke antwoorden gebruikt wordt bitter weinig.

"emand enig idee hoe ik 'm weer aan de praat krijg?"

Het eerste wat ik zou proberen --> monteer een nieuwe/andere batterij. (zo duur zijn deze niet)

Zelf vervangen is niet zo moeilijk , en er zijn genoeg tut's op het www te vinden.

Let op --> een batterij van een 4G past niet in een 4S.

Hier te koop :

http://www.benl.ebay.be/itm/OEM-3-7...31?pt=LH_DefaultDomain_23&hash=item4861506a33

Peter
 
Laatst bewerkt:
Hallo

"gooi hem tegen de muur "

Aan dergelijke antwoorden heeft betrokkene , alsook deze site die door veel mensen als "encyclopedie" met mogelijke antwoorden gebruikt wordt bitter weinig.

"emand enig idee hoe ik 'm weer aan de praat krijg?"

Het eerste wat ik zou proberen --> monteer een nieuwe/andere batterij. (zo duur zijn deze niet)

Zelf vervangen is niet zo moeilijk , en er zijn genoeg tut's op het www te vinden.

Let op --> een batterij van een 4G past niet in een 4S.

Hier te koop :

http://www.benl.ebay.be/itm/OEM-3-7...31?pt=LH_DefaultDomain_23&hash=item4861506a33

Peter

ik denk niet dat het aan de batterij ligt de telefoon zou zonder batterij met de oplader er in ook gewoon moeten opstarten
 
ik denk niet dat het aan de batterij ligt de telefoon zou zonder batterij met de oplader er in ook gewoon moeten opstarten

Juiste redenering!

Nog garantie op de Iphone? Zo ja, kijk eens of er een Apple winkel in de buurt is. Zij kunnen je waarschijnlijk meer vertellen wat er precies gaande is met je Iphone.
 
Hallo

Voor zo ver ik weet , moet er een werkende batterij in zitten om op te starten ...

200% zeker ben ik dit echter niet ...

Eerstvolgende keer dat ik een iphone ter herstelling krijg , zal ik dit zeker uittesten.

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan