Iphone 4s

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom441

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2008
Hallo

Volgende week vertrekt een kennis van mij voor zaken naar de VS

Ik zou graag een iPhone 4S door hem laten meenemen gekoppelt aan at&t omdat deze daar maar ongeveer 155 euro kost.

Ik zou deze dan graag unlocken, ik heb na veel research tot de conclusie gekomen dat het helemaal nog niet mogelijk is om deze te unlocken maar dat musclenerd van het DEV team had laten weten op twitter dat er een 'promising 4S unlock' onderweg is.

Denken jullie dat dit de moeite waard is / betrouwbaar zal zijn?

En weten jullie misschien een data van wanneer dit zal uitkomen?

Alvast bedankt.

Mvg Tom

je moet er rekening mee houden dat een abonnement vanuit de us uiteindelijk helemaal niet zo veel zal schelen met een abonnement in europa. daarnaast kan je, omdat amerikaanse iphones gelocked zijn, deze enkel gebruiken in europa als je hem jailbreaked (wat nog niet kan met de 4s). het is dus wel mogelijk, maar je kan veel beter gewoon in nederland een unlocked iphone halen, kost slechts een klein beetje meer, maar dan kan je wel gewoon bij je officiele verkooppunt terecht als er wat mee is, en uiteraard heb je dan geen abonnement uit de vs...

Maar het is niet de bedoeling om het abonnement erbij te nemen

Gewoon een AT&T gelock'te iPhone kopen als bv 'een geschenk' en deze dan uiteindelijk te unlocken indien mogelijk.

Mvg Tom

Dan zal hij gejailbreakt moeten worden en dat gaat nog niet helaas !! Zo kan je hem niet gebruiken in Europa !!

Oke bedankt voor de antwoorden!

Ik ga het er toch op wagen, er zijn voor alle iphone modellen al een jailbreak/unlock gekomen.

Ooit volgens mij voor deze ook!

Hopen maar dus :)

Niet dus.....

Maar als je wacht komt hij vanzelf wel een keer.....

Nu eigenlijk nog niet bij stil gestaan, kan je een iPhone van at&t kopen zonder een abonnement erbij te nemen? Als bv een geschenk?

Als buitenlander en/of Amerikaan zelf?

Mvg Tom

Als je die Iphone 4s koopt zonder abonnement in Amerika is ie alsnog 649 dollar...

Link: Iphone 4s zonder abonnement

Dus of het nou slim is om die in Amerika te halen vraag ik me af.
Met die jailbreak zijn ze hard bezig dus die komt er vanzelf wel...
Maar ik raad je aan om je Iphone 4s gewoon in Nederland te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan