Iphone 5 lens probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurensv99

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Berichten
531
Hallo mensen.
ik heb een probleem met de camera aan de voorkant van mijn iphone 5.
er staan 2 krassen lijkt het wel en ik krijg ze niet weg door met een doekje over mn lens heen te gaan.
http://imgur.com/RE7suBV Voorbeeld op een witte muur<
Wat zijn mijn beste opties? ik heb alles nog en ik heb hem ongeveer een maand na dat hij uit was gekregen bij een abonoment (augustus dacht ik). bij t-mobile. geen verzekering.
wat kan ik het beste doen naar een applestore gaan? of tmobile bellen?
hij is niet verzekerd.
mvg laurens
 
Laatst bewerkt:
Dat valt niet onder de garantie dus T Mobile bellen is kansloos als je het daaronder wil laten vallen.
Je kan het beste je toestel laten repareren bij een goede GSM store maar schrik niet van de prijzen.

Anders eens offertes vragen bij één van de vele mogelijkheden.....

https://www.google.nl/search?hl=nl&q=iPhone+reparatie
 
@terra Hoezo valt hij niet onder de garantie van t-mobile? hij is nog geen jaar oud.
@vdk_p als hij inderdaad geen garantie meer heeft ga ik dit doen. ik heb de speciale schroevendraaier dus moet lukken
 
zitten er toevallig geen stofjes aan de binnenkant van de phone?
 
Garantie op krassen ? Die maakt men in de regel zelf en is geen fabrieks fout. Toestel kwam niet met krassen uit de winkel.
 
@terrarabo waar.
wel belachelijk dat ze reclame maken dat de iphone 5 een nieuwe sapphire lens heeft waardoor dit niet meer zou gebeuren. terwijl ik nooit krassen op cameras heb gehad met voorgaande iphones
 
Ik had bijna hetzelfde probleem, gewoon even naar Apple mailen of bellen, ze zeiden stuur maar op ik kreeg zelfs een verstuur ticket dus het koste me niks. Ik had was ook niet verzekerd of Apple care.

Succes ermee!
 
Via Genius (Itunes ) een afspraak maken bij een Apple care store, nooit zelf je iPhone repareren anders vervalt je garantie !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan