Iphone 6 touch/id aan-uitzetten-veranderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Hoe kan ik Touch ID en toegangscode uitzetten?, zonder weer vanaf fabrieksinstellingen te moeten installeren. En hoe kan ik een extra Touch ID toevoegen om andere vinger te programmeren, als ik het toch ga gebruiken is duim makkelijker dan wijsvinger zoals ik nu heb gedaan.

Uitzetten code doe je via Instellingen > Toegangscode en volgens mij moet daar ook Touch ID bij staan, die kan je dan ook gewoon veranderen als het goed is.

IPHONE 6 zie ik alleen onder Touch ID en toegangscode alleen code invullen niet uit/aanzetten !!

ik kwam op een of ander manier bij toeval in de pagina (6) om te veranderen, heb mijn duim er bij gedaan :) Maar toen ik eruit ging kon ik niet meer ontdekken hoe ik er was ingekomen en nu nog steeds niet hoe ik erin kom, in 5 krijg je gewoon die code pagina waar je kunt afzetten of veranderen. In 6 alleen pagina om code te veranderen.

Bedankt, ik kwam niet in de settings, zag het scherm niet. Maar dat komt pas nadat je je oorspronkelijke code hebt ingevoerd, Het scherm lijkt erop alsof je daar alleen een nieuwe code kan invoeren. Nu alles duidelijk! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan