Iphone activeren 3gs 16 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

rijtm

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2010
ik heb een Iphone uit roemenie, nu heb ik deze geprobeerd te unlocken , maar dit doet hij niet,
ik kom ook helemaal niet in een menu van de iphone omdat ik eerst de iphone moet activeren, hiervoor heb ik een simkaart nodig om hem te activeren, deze heb ik niet. zover ik weet is de Iphone met Orange provider.
moet ik nu eerst een roemeneense simkaart hebben om deze te activeren??

bedankt, voor je reactie,
ik heb dus een originele simkaart van orange roemenie nodig om hem te activeren, moet ik daarvoor ook in roemenie zijn om hem te activeren?
als ik dit zou kunnen doen kan ik hem daarna dan wel jailbreaken?

Ja inderdaad, of je in Roemenië moet zijn weet ik eigenlijk niet zeker, maar dat denk ik niet.
Daarna kan je hem inderdaad gewoon jailbreaken en unlocken, mits dat mogelijk is voor jouw versie van de software.

Thanks,

ga het even proberen met mijn connecties daar om een sim hier naar toe te krijgen.

ter info heb inderdaad met de roemeense sim telefoon kunnen unlocken , waarna een jailbreak voor de iphone 4 de telefoon bruikbaar maakte voor een andere netwerkprovider .

Laatst bewerkt:
iPhone activeren

Hallo ik las dat je een iPhone uit roemenie had. Hoe ben je daar aan gekomen? Via marktplaats? Want ik hen er een van marktplaats gekocht maar nog niet binnen en het is nu al vier weken geleden. Moet ik me zorgen gaan maken of niet? Hoelang deed jou zandig er over?

Mail me even:
Groetjes en alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan