iphone - berichtgeving

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
354
hallo,
ik heb een iphone 3g. ik heb hem gejailbreaked en geunlocked voor vodafone. maar als ik nu berichtgeving(push notification) aanzet dan krijg ik elke keer sms'jes van '1200' van u heeft niet voldoende prepaid tegoed. maar berichtgeving is gratis en kan ik dus nu niet gebruiken. ik las ergens dat je die wel on fixen maar waar kan ik die fix vinden?

Mvg,
MrHook
 
Voor zover ik weet gaan push-notificaties nog altijd via de Apple-servers dus zal daar verbinding mee worden gemaakt.
Zonder een onbeperkt internetabonnement zul je dus betalen voor het ontvangen van die berichten.
 
dus als ik nou via vodafone een blox aanmeld voor onbeperkt internet. heb ik dus onbeperkt internet met dat 3g gebeuren en kan ik wel push berichten ontvangen?
 
Ik vermoed van wel, sowieso heb je weinig aan een iPhone wanneer je er geen internetabonnement bij afsluit.
 
ik heb er heel veel aan zelfs, maar er is van vodafone een blox voor 10 per maand dat je dan onbeperkt kan internetten maar moet ik dan 3G aanzetten? en datoroaming? kan in dan overal op internet?
 
Optimaal gebruik van een iPhone vereist naar mijn mening een internetverbinding.
Zonder die kun je net zo goed je geld uitgeven aan een iPod Touch :)

Als dat abonnement 3G inhoudt kun je dat zeker aan zetten, verschil met GPRS is wel groot qua snelheid.
Een beetje fatsoenlijk surfen en internet-apps gebruiken werkt toch fijner wanneer je 3G hebt.

Zet je dataroaming aan dan wordt er geen data verbruikt en kun je dus ook niet op internet.
Enkel handig wanneer je aan een budget qua internetgebruik zit of wanneer je in het buitenland zit en geen torenhoge rekening wilt ;)

Overal op internet kan dan zolang je bereik hebt met het GPRS of 3G netwerk.
 
oh oke, nu snap ik hem. maar ondersteund vodafone 3g dan?
 
Voor zover ik weet wel :)
Die informatie kun je altijd nog terugvinden op de site van Vodafone ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan