iPhone besturen via PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
562
Hallo,

Ik lees overal op het internet dat je met je iPhone een pc kan besturen.
Maar nu is mijn vraag of ik ook de iPhone kan besturen via een pc.

Dus niet dat ik remote desktop doe via de iPhone, maar echt de iPhone bestuur via mijn computer.

Groeten,
Martijn
 
Laatst bewerkt:
Hoi Martijn,

Volgens mij is het mogelijk om met logmein.com wel met de iphone de computer te bedienen maar niet andersom.

Gr, Rob
 
andersom kan wel.

youtube
of zoek eens in de app store naar: mocha VNC (lite) of zoek naar remote desktop.
of kijk hier eens

Ik hoop dat het lukt
 
Maar, ik WEET dat het andersom kan, en dat heb ik ook al.

Maar nu wil ik mijn iPhone besturen door middel van mijn PC!

Alvast bedankt voor de reacties
 
Ach, dat maakt helemaal niet uit:D

Bedankt iniedergeval gast0556!
 
gast0556, zou je je handtekening willen veranderen?
Jij hebt onderstaande handtekening:

klik hier eens

Wanneer er op de link wordt geklikt opent zich een nieuw scherm met een foto van 3 apen. Waarna je het sluit komt er een virus wat ervoor zorgt dat de cursor van je muis op en neer gaat, je pc is niet meer te besturen. Gaarne snel verwijderen!

Antivirus die ik heb: Avast Home Edition, deze gaf aan dat er een virus was gevonden.
 
wat raar ik heb dat nog nooit gehad... sorry voor de overlast ik zal er nu wat aan doen.;) (ps ikl heb het net getest maar bij gebeurt er niks hoor.....)
 
Laatst bewerkt:
Laat dan maar staan, ik had meerdere websites open, waaronder The Piratebay, ik geef jouw site dan niet de schuld, laat maar lekker staan die site, vondt het wel grappig!

Dan was die virusmelding gewoon toeval, want net toen ik erop klikte kwam die melding:)

Sorry, en bedankt!:D
 
De nieuwste Internet Explorer, weet niet welke:p, Windows 7.

P.S: Heb jij een iPhone?
 
maar over dat iphone met pc besturen.......

je moet je iphone jailbreaken en in cydia zoeken naar: "veency" en dan ga je ff op de pc, google even om VNC viewer 4 te downloaden. Dan ga je ff op je iphone naar: instellingen-wifi-en dan klik je op het blauwe icoontje naast het netwerk waar jij op zit. ga naar vnc viewer 4 (op de pc) en voer het ip adres in dat je ziet staan op je iphone. als je vragen hebt of als het niet lukt, schrijf maar raak. :thumb:










ik ben niet aansprakelijk voor crashes enzo maar ik ga er van uit dat dat niet gebeurt.
 
De nieuwste Internet Explorer, weet niet welke:p, Windows 7.

P.S: Heb jij een iPhone?

ik heb een ipod touch, eigenlijk hetzelfde maar dan zonder SIM-diensten en de camera;)
ik gebruik firefox windows xp maar ik vroeg dat van die browser alleen maar voor dat "virus" van die drie apen maar dat is inmiddels al opgelost;)
 
Ik heb het antwoord gevonden, en het is gemakkelijk en het is gelukt!:D

Haha, het is heel erg vriendelijk bedoeld en hartstikke aardig van je, maar ik had al aangegeven dat het me is gelukt;)

Maar iniedergeval bedankt, maar het was zoals ik al zei gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan